Splitska kavana nudi popust onima koji idu na misu?

Autor: Poslovni.hr , 15. prosinac 2015. u 10:56
Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

Paul Bradbury je sve napisao i u ponedjeljak objavio na svojem portalu u tekstu pod naslovom “Top Split Cafe Caught Double Pricing, Offers Religious Discounts”.

Turistički vodič,  Britanac  Paul Bradbury je tijekom posljednjih 12 godina, otkako se zaljubio u Dalmaciju i skrasio na Hvaru, ispisao tisuće članaka u kojima je promovirao najprije Hvar, a potom i Split. 

U pitanju je jedan od najčitanijih turističkih blogera i urednik Total Croatia Newsa, portala hrvatskih vijesti na engleskome, čije su impresije prenosili i medijski giganti poput BBC-ja i Timesa.

Baradbury je u  Split svratio u nedjelju zbog sastanka Međunarodne udruge turističkih novinara i pisaca. Poželio je otići na piće u "Lvxor", naručio je kakao i dobio ga. Najprije kakao, a onda nakon nekog vremena i račun (drugi!) od 24 kune. 

Ubrzo mu se na kavi pridružila i kolegica Tanja Radmilo, koja također piše za Total Croatia News, i koju je također prenerazila cijena. Posumnjali su da je u pitanju dvostruki cjenik, jedan za lokalne goste, drugi za turiste, budući da je takva praksa i u brojnim drugim kafićima. 

Da su bili u pravu, zaključili su kada je Tanja dobila kavu za samo 10 kuna, s tim da joj je rečeno da je to akcijska cijena…

Tanja je pitala konobaricu o tim drastičnim razlikama u cijeni, na što joj je ona odgovorila kako u lokalu postoji popust za ljude koji idu na misu u Svetoga  Duje… Kada je gošća objasnila konobarici da ona uopće nije bila na misi i da je u pitanju diskriminacija turista, Paul je dobio novi račun na kojem je kakao koštao 15 kuna. I on je dobio specijalni popust… A, zamislite, uopće nije bio na misi!

Kako piše Slobodna Dalmacija, sve ovo je Bradbury je napisao i u ponedjeljak objavio na svojem portalu u tekstu pod naslovom "Top Split Cafe Caught Double Pricing, Offers Religious Discounts", a redakciju "Slobodne" je o dvostrukom cjeniku obavijestila Danni Matijaca, turistička djelatnica i hrvatska Australka.

Voditelj: Ne pravimo razliku među gostima

– Ne provodimo nikakvu diskriminaciju stranih gostiju, niti imamo posebne popuste za vjernike koji idu u katedralu. Stvar je u tome da imamo jedinstven cjenik za sve goste, a posebne popuste dajemo stalnim gostima, dakle, onima koji nam redovito dolaze u kafić. A među njima ima i dosta stranaca koji žive u Palači.
Govori tako Stipe Malada, voditelj "Lvxora", koji ne vidi ništa sporno u dvostrukim cijenama. Napominje i da akcijske cijene imaju samo za pet-šest toplih napitaka, te da takva praksa postoji svuda u svijetu.

Komentari (2)
Pogledajte sve

pa normalno je da imaju popust, moraju štogod i u škrabicu ubaciti

A u cemu je problem.otidji u tursku,svugdje su razlicite cijene za domace i turiste. Pa di smo dosli da nam englezi sole pamet o ravnopravnosti.pola svijeta su pobili i popljackali.

New Report

Close