Prvi hoteli u Hrvatskoj koji gostu nude neograničeno korištenje pametnog telefona

Foto: press Foto: press

Kada gosti prilikom dolaska obave prijavu (check-in) na recepciji, u sobama ili apartmanima će ih čekati i biti na raspolaganju tijekom boravka mobilni telefon na posebnoj stanici za punjenje.

Hotelska kompanija Arena Hospitality Group nastavlja svoj inovativni put uvođenja novih usluga u vlastite smještajne objekte kako bi još više podignula kvalitetu postojećih usluga te se još više približila svojim gostima i omogućila im što kvalitetniji boravak.

Da ukratko podsjetimo, hotel Park Plaza Arena je u 2016.-oj, prepoznat i proslavljen kao hotel sa uvedenom jedinstvenom uslugom „digitalnog ključa” kojom se pametnim telefonima kroz posebno razvijenu mobilnu aplikaciju mogu otvarati elektronske brave u hotelskim sobama i apartmanima. Takva ponuda mu je osigurala konkurentsku prednost čime je postao prvi u Hrvatskoj a i jedan od rijetkih u Europi sa takvom besplatnom uslugom za goste.

U istom hotelu, a zajedno sa hotelom Park Plaza Histria, pokrenuta je nova „handy” usluga za goste, a ista se ovaj tjedan uvodi i u hotel Park Plaza Belvedere Medulin i turističko naselje Park Plaza Verudela Pula. Radi se o najsuvremenijoj mobilnoj i digitalnoj ponudi za hotelsku djelatnost kojom svaki gost spomenutih objekata dobiva na korištenje mobilni uređaj sa neograničenim međunarodnim i lokalnim pozivima te pristupu internetu tijekom boravka i to bez ikakvih dodatnih troškova.

Kada gosti prilikom dolaska obave prijavu (check-in) na recepciji, u sobama ili apartmanima će ih čekati i biti na raspolaganju tijekom boravka mobilni telefon na posebnoj stanici za punjenje (docking station) koji pruža mogućnosti neograničenih lokalnih i međunarodnih poziva, besplatan pristup internetu, besplatni destinacijski vodič, pozive prema recepciji na brzom biranju i informacije o hitnim službama. Na ovaj način gosti dobivaju i besplatne destinacijske preporuke dok hoteli imaju mogućnost dodatnog kanala komunikacije sa gostima putem kojeg mogu i slati posebne ponude i informacije o promocijama bez obzira gdje se gosti nalazili u datom trenutku. Dakle, usluga gostima je aktivna u tijeku cijelog boravka, bez obzira nalaze li se oni u sobi, hotelu, šetnji, izletu i sl....

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve