Promocija turističke ponude na više stranih tržišta

Autor: Poslovni dnevnik , 27. srpanj 2014. u 21:59
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Prvi put u njemačkom golf katalogu.

Zagreb Hrvatska turistička ponuda i njene destinacije predstavljene su protekli tjedan na više stranih tržišta kroz prezentacije stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ), medijske i objave touroperatora, a svima je zajedničko ukazivanje na posebnosti, atraktivnost i raznolikost Hrvatske.

U Oslu je tako u prvom dijelu tjedna predstavljena hrvatska turistička ponuda kroz projekt Falkuša, jer je istoimena komiška stara ribarica u tom gradu sudjelovala u regati 300 povijesnih brodova, čime je uz ostalo proslavljena 200. godišnjica Kraljevine Norveške. U promociju hrvatskog turizma i njegovih selektivnih oblika protekli se tjedan uključio i njemački touroperator Olimar koji je u novom golf katalogu za sezonu jesen-zima 2014./2015., prvi put predstavio i jednu hrvatsku destinaciju, Savudriju s hotelskim kompleksom Adriatic Kempinski. 

Komentirajte prvi

New Report

Close