Zagreb Hrvatska turistička ponuda i njene destinacije predstavljene su protekli tjedan na više stranih tržišta kroz prezentacije stranih predstavništava Hrvatske turističke zajednice (HTZ), medijske i objave touroperatora, a svima je zajedničko ukazivanje na posebnosti, atraktivnost i raznolikost Hrvatske.
U Oslu je tako u prvom dijelu tjedna predstavljena hrvatska turistička ponuda kroz projekt Falkuša, jer je istoimena komiška stara ribarica u tom gradu sudjelovala u regati 300 povijesnih brodova, čime je uz ostalo proslavljena 200. godišnjica Kraljevine Norveške. U promociju hrvatskog turizma i njegovih selektivnih oblika protekli se tjedan uključio i njemački touroperator Olimar koji je u novom golf katalogu za sezonu jesen-zima 2014./2015., prvi put predstavio i jednu hrvatsku destinaciju, Savudriju s hotelskim kompleksom Adriatic Kempinski.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu