Ovo je Hrvatima br. 1 prodajno mjesto za tepihe i tepisone

Autor: Poslovni.hr , 22. ožujak 2013. u 09:44
Guliver/Thinkstock

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive prodavatelja.

Prvo hrvatsko Best Buy Award istraživanje za opremanje, namještanje, uređenje i dekoriranje doma pokazuje da hrvatski građani i struka koja se bavi opremanjem interijera smatraju, iz vlastitog iskustva, kako im Tepih Centar nudi uvjerljivo najbolji omjer kvalitete i cijene kada je riječ o tepisima, tepisonima i drugim sličnim podnim oblogama u Republici Hrvatskoj.

Rezultat je ovo nedavno provedenog "Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013" istraživanja hrvatskog tržišta po metodi CAWI – DEEPMA – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association, stoji u priopćenju za medije. Ispitanicima je postavljeno sljedeće pitanje: "Navedite naziv trgovine (lanca trgovina ili salona) za prodaju tepiha, tepisona i drugih sličnih podloga za podove najboljeg omjera cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu:"

Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su oni slobodno mogli sami navoditi nazive prodavatelja tepiha, tepisona i drugih sličnih podnih obloga koji prema njihovom iskustvu, nude najbolji omjer cijene i kvalitete na hrvatskom tržištu.

Najveći broj ispitanika na ovo je pitanje odgovorio: "Tepih Centar" sa čak trostruko više glasova od sljedećeg konkurenta. To uistinu pokazuje da su potrošači prepoznali Tepih centar kao lidera na tržištu tepiha i ostalih podnih obloga u Hrvatskoj. Tepih centar je inače tvrtka sa 8 poslovnica u 6 najvećih gradova Hrvatske.

Best Buy Award istraživanja ne mjere niti snagu branda, niti udjele na tržištu, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika omjerom cijene i kvalitete ponuđača na tržištu.

Ispitanici u istraživanju Croatia Best Buy Award Home Decoration Survey bili su isključivo osobe čija je struka vezana uz opremanje, uređenje i namještanje interijera, ili građani koji upravo sada opremaju, namještaju i/ili uređuju svoj dom, ili oni građani koji su nedavno opremali, uređivali ili se upravo spremaju uređivati vlastiti dom, vikendicu ili drugu nekretninu koju osobno koriste.

Kompletno istraživanje Best Buy Award Home Decoration Survey 2012/2013 rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

Osnovni je cilj istraživanja bio taj da se dobije uvid u iskustvo i percepciju potrošača Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva njima bliskih osoba (kolege, prijatelji, rodbina i sl.)

Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

Best Buy Award je projekt švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association kojeg u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios u partnerskoj suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizorskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers)

Komentirajte prvi

New Report

Close