Danas u 6 sati ujutro na snagu su stupile nove, u prosjeku 5 posto više cijene cestarine na dionicama kojima upravljaju Hrvatske autoceste (HAC), pa će tako, primjerice, vozači osobnih automobila koji putuju od Zagreba do Splita, odnosno od ulaza Lučko do izlaza Dugopolje umjesto 174 plaćati sedam kuna više – 181 kunu.
Povećanje cestarina dio je programa poslovnog i financijskog restrukturiranja cestovnog sektora, čiji ukupni dug premašuje 5,2 milijarde eura. U ovoj godini cestarskim tvrtkama, odnosno HAC-u, Hrvatskim cestama i Autocesti Rijeka-Zagreb (ARZ), u ovoj godini na naplatu dolazi 7,8 milijardi kuna, slijedeće 8,2 milijarde, a 2019. godine 9 milijardi kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Slovenci su odmah shvatili da moraju ukinuti sustav u kojem drže ljude u tri smjene po kućicama. To su ukinuli i uveli vinjete i stvari su se popravile. U HAC-u svatko radi što hoće, nesmetano i bez nadzora, ljudi i dalje rade u tri smjene, cijene se dižu (ništa od toga), dugovi stižu na naplatu (dižu se krediti da bi se otplatili stari) ali “gospoda” ne ide rezati troškove i uvoditi modele koji će im olakšati poslovanje, oni tjeraju luksuz i drže vojsku neučinkovitih ljudi koje plaćaju novcem kojeg nemaju, a tek oni koji su iznad ovih dolje. I ovdje politika pokazuje koliko je neupućena, nesposobna i impotentna. Kad nemaš reda u kući, ništa ne možeš promijeniti nabolje.
Uključite se u raspravu