Nacionalna udruga malih hotela poziva agencije na suradnju

Autor: Sandra Livajić , 12. prosinac 2007. u 06:30

Sada je malih i obiteljskih hotela oko 200 od kojih se 90% otvorilo u posljednjih 10 godina

Nacionalna udruga malih i obiteljskih hotela objavila je poziv na suradnju turističkim agencijama u Hrvatskoj i inozemstvu radi unaprjeđenja promocije i jačanja distribucijskih kanala obiteljskih i malih hotela. Udruga malih i obiteljskih hotela okuplja oko 170 malih hotelijera (120 hotela – članova plus 45 pridruženih članova, u što ulaze visokokvalitetna agrodomaćinstva i pansioni). Osnovana je 2004. godine kao nastavak Udruge vlasnika obiteljskih hotela i pansiona splitsko-dalmatinske županije osnovane još 1996. godine. Sada je malih i obiteljskih hotela oko 200 od kojih se 90 posto otvorilo u posljednjih deset godina, a dvije trećine u posljednjih pet godina zahvaljujući prije svega programu resornog Ministarstva “Poticaj za uspjeh”. Udruga malih i obiteljskih hotela je cehovska udruga i marketinški savez za bolje poslovne mogućnosti svojih članova. Udruga danas funkcionira dijelom i kao klaster nastojeći povezati i hrvatske lokalne proizvođače i dobavljače pri investicijskom ciklusu u male hotele, osobito lokalne proizvođače prehrambenih proizvoda i vina kako bi se u konačnici multiplicirali efekti investicija u turizam. U protekle dvije godine Udruga je inicirala i realizirala nekoliko vrlo značajnih projekata kao što su “Poticaj za uspjeh”, odnosno “Poticaj za obiteljsko hotelijerstvo” koji osiguravaju povoljnije izvore financiranja za male hotelijere, zatim izradu kataloga “Obiteljski i mali hoteli” koji se u suradnji s HTZ-om distribuira u 95 tisuća primjeraka na jedanaest svjetskih jezika, ugovore s 20-ak dobavljača, uključujući Konzum, Podravku, Croatia osiguranje, SMS, HAK i slično, te osiguravajući članovima povoljnije rabate i godišnje bonuse na ostvareni promet. U tijeku je izrada operativnog marketinškog plana Udruge za razdoblje 2008.-2010.

Marketinški plan omogućuje članovima Udruge jači proboj na inozemnom i domaćem tržištu putem klasičnih kanala distribucije, promocije i prodaje kao i putem novog portala i on-line rezervacijskog sustava, a poziv na suradnju turističkim agencijama prvi je korak. U ožujku je dovršena prva faza eno-gastro klastera kojom je svaki član dobio analizu postojeće eno-gastro ponude u svom objektu te prijedloge za poboljšanja i obogaćivanje ponude autentičnim hrvatskim jelima i vinima od strane Gastronomada. Budućnost malih obiteljskih hotela i dalje ovisi o poticajnim kreditnim linijama, kao i o otklanjanju administrativnih komplikacija kao što je predugo čekanje građevinske dozvole. Hrvatska ima golem potencijal za razvoj obiteljskog hotelijerstva, a potražnja za malim hotelima stalno raste. U ukupnom broju hotelskih kreveta mali obiteljski hoteli sudjeluju sa oko 10 posto u odnosu na velike hotelske sustave. Cilj Udruge je sudjelovati sa 50 posto u ukupnoj hotelskoj strukturi u idućih sedam do deset. Primjerice, u Italiji i Austriji mali hoteli sudjeluju sa 70 posto u ukupnoj hotelskoj strukturi. Prema procjenama Udruge malih i obiteljskih hotela od 50 tisuća domaćinstava – iznajmljivača čak 2000 je spremno za transformaciju u male hotele. Udruga malih i obiteljskih hotela zalaže se za koncepciju kvalitetnog visokoprofitabilnog turizma u kojem će lokalni čovjek naći interes za profesionalnim bavljenjem u turizmu bilo kao zaposlenik ili kao poduzetnik. Od često spominjanih novih sto tisuća visokokvalitetnih hotelskih kreveta u Udruzi smatraju da se u malim obiteljskim hotelima može i treba sagraditi najmanje 60 tisuća kreveta u idućih sedam do deset godina.

Komentirajte prvi

New Report

Close