Mali proizvođači Lesnini su veća konkurencija od Ikee

Autor: Božica Babić , 25. veljača 2014. u 22:00
U ponudi Lesnine hrvatski proizvođači zastupljeni su sa stabilnih 30 posto/S. Midžor/PIXSELL

Lesnina dolaskom Ikee očekuje čak i rast prodaje, a brinu ih male tvrtke koje izrađuju namještaj po mjeri.

Lesnina nastavlja investirati i zapošljavati na hrvatskom tržištu, u kolovozu otvara prodajni objekt u Zadru vrijedan 28 milijuna eura sa 120 novih radnih mjesta, a do 2017. Pulu i Osijek gdje će ukupno biti uloženo još oko 50 milijuna eura, najavio je u utorak Rajko Magdalenc, generalni direktor Lesnine Hrvatska i član Uprave grupacije Lesnina koja ove godine slavi 65. obljetnicu dok u Hrvatskoj posluje od 1952.

Tvrtka na hrvatskom tržištu namještaja, procijenjenom na 500 milijuna eura godišnjeg prometa, drži oko 30 posto udjela. U ukupnoj ponudi Lesnine hrvatski proizvođači zastupljeni su sa stabilnih 25 do 30 posto. Posebno izdvajaju suradnju s Hespom i Oriolikom s kojima ostvaruju dvocifreni rast i zastupljenost ne samo u maloprodaji grupacije Lesnina već i u koncernu XXX Lutz u čijem portfelju posluju od 2010.  Iako se otvaranje zadarskog centra u kojemu će uz Lesninu biti i Möbelix preklapa s dolaskom Ikee u Zagreb u Lesnini ne strahuju od pada prodaje, ustvrdio je Magdalenc naglasivši kako su "na matičnom tržištu s dolaskom svakog novog igrača ostvarivali dodatni rast pa to očekuju i na hrvatskom."

 

Magdalenc

U suradnji s Hespom i Oriolikom ostvarujemo dvocifreni rast

Veću konkurenciju od Ikee u Lesnini vide u brojnim malim tvrtkama koje izrađuju namještaj po mjeri. Širinom asortimana i raznovrsnim poslijeprodajnim servisima prema kupcima bore se protiv krize i konkurencije pa su u svim prodajnim centrima nedavno ponudili i Baby program kako bi privukli mlađe generacije potrošača. Tijekom godine zbog obljetnice ponudit će 65 proizvoda uz popust od 65 posto, a uskoro i opciju šopinga preko interneta. Rezultati za 2013. još nisu zaključeni, no očekuju prihod od oko 690-700 milijuna kuna. Za reprizu rezultata ostvarenog između 2006. i 2009. kada je u istom broju prodajnih objekata prihod uvećan sa 420 na 630 milijuna kuna trebat će ipak pričekati povoljnije gospodarsko razoblje, ocjenjuju u Lesnini.

Komentirajte prvi

New Report

Close