Lošinj očekuje rast turističkog prometa i uvodi sustav TQM

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. siječanj 2016. u 13:32
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL

Kako bi dodatno potaknuli stanovnike Lošinja koji svojim radom, odgovornošću i kreativnošću pridonose podizanju kvalitete usluge, Turistička zajednica osmislila je za ovu godinu i novi model poticanja unapređenja marketinških aktivnosti privatnog smještaja.

Otok Lošinj nakon odlične lanjske turističke godine očekuje daljnji rast turističkog prometa te uvodi sustav Total quality management (TQM) kojim jača kvalitetu upravljanja destinacijom u svim segmentima, ističu u utorak iz Turističke zajednice Grada Malog Lošinja.

"Na Lošinju već godinama sustavno radimo na razvoju zdravstvenog i aktivnog turizma, kvalitetnoj promociji, mjerenju učinkovitosti i drugih vrijednosti u sklopu destinacijskog brend menadžmenta što ove godine objedinjujemo u projektu Total quality managementa koji osim upravljanja kvalitetom destinacije u svim segmentima pridonosi i kvalitetnom življenju stanovnika arhipelaga", ističe direktorica malološinjske Turističke zajednice Đurđica Šimičić.

Napominjući da takav složen destinacijski projekt provode među prvima u hrvatskom turizmu, Šimičić dodaje da je Europska komisija Grad Mali Lošinj i njegovu TZ među prvima iz Hrvatske prihvatila u svoj projekt European Tourism Indicator System (ETIS) ili Europski sustav pokazatelja za održiva turistička odredišta, uz ostalo i zato što Lošinj mjeri više od 130 indikatora održivosti destinacije.

"Čak 97 posto gostiju koji posjećuju lošinjski arhipelag zadovoljno je prema mjerenjima vođenjem brige o kvaliteti usluge i infrastrukture te je to, kao i zadovoljstvo stanovnika, i dalje cilj svih zajedničkih destinacijskih aktivnosti privatnog i javnog sektora i stanovnika", kaže Šimičić. Dodaje da time Lošinj slijedi svjetske trendove održivosti turizma što je prošle godine prepoznala i Svjetska turistička organizacija dodijelivši mu nagradu Ulysess za izvrsnost i inovacije u turizmu.

Novosti i očekivanja rasta noćenja od 2 posto u 2016.

Kako bi dodatno potaknuli stanovnike Lošinja koji svojim radom, odgovornošću i kreativnošću pridonose podizanju kvalitete usluge, Turistička zajednica osmislila je za ovu godinu i novi model poticanja unapređenja marketinških aktivnosti privatnog smještaja kroz niz akcija i sufinanciranjem od 50 posto ukupno uloženih sredstava, a kreću i s projektom 200 kilometara 'off road' biciklističkih staza na pet otoka arhipelaga.

"Vjerujemo da samo kvaliteta donosi uspjeh, a to nam je rezultatima potvrdila i prošla godina u kojoj je Lošinj ukupno posjetilo 5 posto više turista nego 2014. ili njih 266,5 tisuća koji su ostvarili 2,1 milijun noćenja ili 3 posto više, pri čemu su hoteli imali 6 posto više noćenja, kampovi 5 posto više, a privatni smještaj 1 posto više", ističe Šimičić najavljujući kako ove godine planiraju porast noćenja za 2 posto.

Nakon lanjskih velikih investicija od više od 60 milijuna eura, od čega su više od 20 milijuna eura bile infrastrukurne investicije Grada Malog Lošinja, a 41 milijun eura ulaganja kompanija Jadranka, Lošinjske plovidbe i drugih, ove godine na Lošinju se očekuje investicijska stanka, ali zato se dosta ulaže u edukaciju kadrova.

Šimičić ističe da i trenutno na Lošinju ima turista u kampovima, što je zimi rijetkost u hrvatskoj turizmu pa su i time među prvima u Hrvatskoj, kao i otvorenom wellness hotelu Vitality Punta u Velom Lošinju.

Posebno najavljuje i da se ove godine antička brončana statua Apoksiomena nakon svojevrsne svjetske lanjske 'turneje' vraća na svoj otok gdje će biti i trajno izložen u Palači Kvarner u Malom Lošinju.

Komentirajte prvi

New Report

Close