Jači iskorak na tržištu, razvoj distribucijskih kanala te intenziviranje promocije smjernice su Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela u predstojećem razdoblju jer žele produžiti sezonu i povećati potrošnju po gostu u hotelima njihovih članica. Zato su u suradnji s Institutom za turizam osmislili operativni marketinški plan koji se temelji na proizvodnom grupiranju, komunikaciji s tržištem, interaktivnom web portalu te klubu OMH. Proizvodnim grupiranjem žele unaprijediti kvalitetu i postići bolju prepoznatljivost pojedinačnih hotela, pa će ubuduće postojati hoteli koji će nositi oznake hotel za obitelji s djecom; hotel za aktivan odmor; wellness, eno-gastro ili poslovni hotel. Za svaku pojedinačnu grupu, kaže Šime Klarić, predsjednik Udruge, propisan je niz kriterija koji obuhvaćaju fizičke karakteristike i opremljenost, usluge u objektu, te destinaciju i okružje. U obzir dolaze i trendovi na hotelskom i turističkom tržištu, obilježja hrvatskog turizma te specifičnosti obiteljskih i malih hotela. Klub OMH namijenjen je pak gostima hotela, služit će za nagrađivanje njihove vjernosti, a beneficije će moći ostvarivati među svim hotelima koji su članovi Udruge. Web portalom osigurat će bolju komunikaciju s tržištem na temelju jednostavnog i brzog dostupa do željenih informacija i bit će platforma za stvaranje online rezervacijskog sustava.
Intenziviranje promocije temeljna je smjernica Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu