Jačim marketingom do duže sezone za obiteljske hotele

Autor: Eleonora Dukovac , 30. listopad 2007. u 06:30

Intenziviranje promocije temeljna je smjernica Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela

Jači iskorak na tržištu, razvoj distribucijskih kanala te intenziviranje promocije smjernice su Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela u predstojećem razdoblju jer žele produžiti sezonu i povećati potrošnju po gostu u hotelima njihovih članica. Zato su u suradnji s Institutom za turizam osmislili operativni marketinški plan koji se temelji na proizvodnom grupiranju, komunikaciji s tržištem, interaktivnom web portalu te klubu OMH. Proizvodnim grupiranjem žele unaprijediti kvalitetu i postići bolju prepoznatljivost pojedinačnih hotela, pa će ubuduće postojati hoteli koji će nositi oznake hotel za obitelji s djecom; hotel za aktivan odmor; wellness, eno-gastro ili poslovni hotel. Za svaku pojedinačnu grupu, kaže Šime Klarić, predsjednik Udruge, propisan je niz kriterija koji obuhvaćaju fizičke karakteristike i opremljenost, usluge u objektu, te destinaciju i okružje. U obzir dolaze i trendovi na hotelskom i turističkom tržištu, obilježja hrvatskog turizma te specifičnosti obiteljskih i malih hotela. Klub OMH namijenjen je pak gostima hotela, služit će za nagrađivanje njihove vjernosti, a beneficije će moći ostvarivati među svim hotelima koji su članovi Udruge. Web portalom osigurat će bolju komunikaciju s tržištem na temelju jednostavnog i brzog dostupa do željenih informacija i bit će platforma za stvaranje online rezervacijskog sustava.

Komentirajte prvi

New Report

Close