Istra kao odredište s četiri zvjezdice

Autor: Agneza Urošević , 06. prosinac 2007. u 06:30

TZ je usvojio marketinški plan za 2008. godinu, vrijedan oko 27 milijuna kuna

Pod nazivom “Istra – Zeleni mediteran” u porečkom hotelu Dijamant održao se turistički forum na kojemu se okupila krema istarskog turizma: čelnici hotelijerskih tvrtki, turističkih zajednica, jedinica lokalne samouprave i svih onih koji na bilo koji način utječu ili sudjeluju u stvaranju turističkog proizvoda i kreiranju njegove budućnosti. Na skupu je bio i direktor turističkog ureda HTZ-a Niko Bulić, predstavnik Ministarstva mora, prometa i turizma Davor Ižaković, potpredsjednik HGK Šime Vidulin, župan Ivan Jakovčić i drugi. “Svjedočimo rekordnoj hrvatskoj turističkoj godini, u čemu je doprinos Istre vrlo vrijedan, a nema razloga da turistička 2008. ne bude još uspješnija”, rekao je Niko Bulić. Obznanio je izradu strateškog marketinškog dokumenta kao osnove razvoja do 2012. godine. “Istra je prva u Hrvatskoj, još 2003. godine, donijela Master plan razvoja turizma kojim je utvrđen održivi razvoj po mjeri stanovništva, ne odudarajući od svjetskih turističkih trendova. HTZ radi u sinergiji sa županijskim turističkim zajednicama i jedan od osam strateških ciljeva našeg marketinškog plana za iduću godinu je daljnja afirmacija regionalnog turističkog brenda”, izjavio je Bulić. Župan Jakovčić istaknuo je da je Istra kao i Hrvatska mala, i da bi opstala na svjetskom tržištu, ne smije dopustiti svojoj ponudi prosječnost koja se najbolje postiže sinergijom javnog i privatnog partnerstva. Jakovčić je najavio zajedničku razvojnu strategiju turizma u okviru Jadranske euroregije. Ostvarivši u ovoj godini 2,679.543 dolaska, što je četiri posto više nego lani, i 17,999.110 noćenja, što je tri posto više nego lani, Istra je ostvarila trećinu hrvatskog turističkog prometa, rekao je predsjednik Turističke zajednice Istarske županije Veljko Ostojić i istaknuo da se već nekoliko godina bilježi takav trend uspona. “Težimo destinaciji doživljaja, iskustva, prepoznatljivosti na Mediteranu. Istra se opredijelila za prestrukturiranje prema destinaciji s četiri zvjezdice, čemu će sigurno doprinijeti i novi razvojni projekti koji upravo startaju. Ali za sve to potrebno je zajedništvo svih subjekata u stvaranju turističkog proizvoda”, rekao je Ostojić. Prije početka Turističkog foruma održana je i sjednica Skupštine TZ Istarske županije na kojoj je usvojen marketinški plan za 2008. godinu, čiji je ukupni budžet težak oko 27 milijuna kuna, što je na razini ovogodišnjeg budžeta. Na forumu su, uz ostalo, dodijeljene godišnje nagrade i priznanja Zlatna koza – Capra d’oro.

Komentirajte prvi

New Report

Close