Ispravak: Nenad Bakić nije autor citirane izjave

U tekstu "Hitna injekcija za Đuru Đakovića, Vlada jamči za 70 milijuna kuna" objavljenom 20. studenoga u Poslovnom dnevniku, došlo je do nenamjernog  pogrešnog prenošenja stavova najvećeg pojedinačnog dioničara Nenada Bakića.

U članku je korišten dio rasprave s bloga Nenada Bakića „Eclectica“ o budućnosti kompanije Đuro Đaković, pa i rečenica koju je napisao jedan od sudionika s nickom "nenadb". On, u raspravi na forumu, među ostalim, zaključuje kako mu je Đuro Đaković "kao firma i djelatnost na zadnjoj rupi svirala". No, izneseno mišljenje ipak nije stav Nenada Bakića, već je do pogreške u prenošenju izjave došlo isključivo zbog sličnih nickova na forumu.

Uredništvo se stoga ispričava Nenadu Bakiću i čitateljima zbog ove nenamjerne pogreške.

Komentari (2)
  • amadeo
    amadeo 8:13 21.11.2019.

    a koga briga i za tog bakica i za propali djuro djakovic?!?

  • PersJesus
    PersJesus 2:05 21.11.2019.

    Haha! :-)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve