Hrvatski vozni park neumoljivo stari. Prosječna starost automobila se prošle godine u Hrvatskoj opasno približila brojci od 13 godina, a još prije jednog desetljeća vozili smo automobile koji su bili prosječno mlađi od deset godina.
Razlog rasta starosti automobila je krah tržišta novih automobila, koji se dogodio uslijed posljednje velike ekonomske krize prije desetak godina, pišu 24 sata.
Tržište se od tada ni približno nije oporavilo, a usporedno je osjetno porastao uvoz rabljenih auta iz inozemstva, što za posljedicu ima to da se iz godine u godinu vozimo u sve starijim i nesigurnijim autima, koji su usto osjetno veći zagađivači nego novi moderni auti.
Ipak, s obzirom na mali pad kupnje rabljenih automobila iz uvoza i osjetni rast tržišta novih automobila ove godine prosječna starost novih automobila u Hrvatskoj mogla bi uskoro napokon početi opadati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Gdje se trenutno u RH mogu kupiti električni automobili ….?
Prevelika su porezna opterećenja za kupnju novih vozila. Ali ministranti nikako da shvate jednostavnu formulu: veća količina x manji porez > manja količina x veći porez. K tome još i veća sigurnost u prometu.
ja ne bi nikad kupio rabljeni auto od nekog kog ne poznam.. pa makar bio turčin
kupiš auto star 8 godina dođeš uredno sa računom dućana gdje si ga kupio ali ne stručnjak otvara knjižicu i po knjižici određuje trošarine i ostala davanja. Badave mu račun iz EU.
teška vremena na ZSE?
Uključite se u raspravu