FOTO: U “najpoznatijem” dućanu u gradu cijene i 90 posto niže nego u ostalim trgovinama

Autor: Poslovni.hr , 06. studeni 2017. u 10:30
Foto: Igor Kralj / Pixsell

Prvi, na 30-ak kvadrata, otvorili su lani u lipnju u Tkalčićevoj.

“Žabac” već sad slovi kao najpoznatiji dućan u gradu Zagrebu. Da za njega znaju i oni koji nikad nisu “kročili” na društvene mreže, koje su im najviše pomogle u širenju informacije, jasno je vidljivo čim se uđe. Ovdje kupuju umirovljenici, ali i mlade obitelji, studenti, srednjoškolci, iskusne kućanice, dobro upućeni muškarci…

Kako piše Večernji list, gužvaju se u dućanu proučavajući deklaracije, rok trajanja, mjesto proizvodnje, sastav proizvoda… Stoje ispred naslaganih kutija s robom i pilje, gotovo u čudu, u velikim brojkama istaknute cijene. Proizvod potom premeću po rukama, tražeći na njemu neku grešku. I nije im jasno – kako to može biti toliko jeftino. I to po više od 90 posto nižoj cijeni nego u ostalim dućanima. Iznimno niske cijene najveći su “mamac” kojim supružnici Žamboki dovlače kupce u “Žabac”. Po kojoj cijeni će se neki artikl rasprodati, najbolje zna Mario, trgovac s 30-godina rada iza sebe u tom poslu, koji je odlučio u Zagrebu pokrenuti pilot-projekt kakav supružnici Žamboki nisu vidjeli nigdje drugdje.

Odlučili su otvoriti food outlet. Prvi, na 30-ak kvadrata, otvorili su lani u lipnju u Tkalčićevoj. A kad im je taj prostor postao premalen, počeli su tražiti prostor za drugi. Idealnim se pokazao lokal u prometnoj Tratinskoj, tik do trešnjevačkog placa. Vrata je otvorio u travnju ove godine. I tako je krenula lavina. – Sve je počelo s malenom trgovinom na Dolcu. Tamo je godinama uvijek stajao izdvojen kutak za manje vrijednu robu. Sad je taj dućan zatvoren, a u međuvremenu smo otvorili ovaj u Tkalčićevoj, u kojem smo prodavali sitne pekarske proizvode. To nije išlo, pa smo se odlučili na promjenu koncepta – kazuje Mario Žamboki, dok njegova supruga Maja dodaje kako su na ideju o food outletu došli kad su prije dvije, tri godine jednom prilikom došli do informacije koliko se u Hrvatskoj baci hrane. – Riječ je o 400.000 tona godišnje. Odlučili smo tu brojku smanjiti, čini se da u tome i uspijevamo.

Nakon što smo mi otvorili, koncept su prepoznali i drugi. Tri mjeseca poslije našeg food outleta, jedan se otvorio u Varaždinu, Sloveniji i Makedoniji – kaže Maja Žamboki ističući ekološki koncept dućana kao nešto što im je najviše na listi prioriteta u vođenju posla. Puno se robe i podijeli, a sve što dovezu u dućan, prodaju. Dnevno kroz dućan prođe i po 700 kilograma raznih proizvoda. Radi se o “stock, rok i lom” proizvodima, kako ih kolokvijalno nazivaju supružnici. “Stock” je višak robe proizveden u tvornicama, “lom” su proizvodi oštećeni u proizvodnji, “rok roba” proizvodi pred istekom roka trajanja. Svi proizvodi u njihov dućan dolaze direktno od proizvođača, iz tvornice.

Komentirajte prvi

New Report

Close