Estetsku kirurgiju doživljavamo kao biznis

Autor: Ksenija Puškarić , 20. prosinac 2009. u 22:00

Tomica Bagatin je maksilofacijalni i estetski kirurg, Dinko Bagatin je specijalizirao plastičnu kirurgiju, a Ognjen Bagatin u poliklinici je zadužen za menadžerske poslove

Poliklinika Bagatin za maksilofacijalnu, opću i plastičnu kirurgiju jedan je od najtipičnijih primjera obiteljskog biznisa kada je u pitanju privatno zdravstvo. Nastala je 2002. na temeljima privatne ordinacije za maksilofacijalnu kirurgiju koju je još 1995. otvorio profesor Marijo Bagatin, renomirani zagrebački maksilofacijalni i estetski kirurg svjetska glasa. Nakon četiri godine, 2006., vođenje poliklinike preuzimaju sinovi Tomica, Dinko i Ognjen. Tomica i Dinko krenuli su očevim stopama i postali liječnici, dok je Ognjen pokazao veći interes za biznis. Njihove karijere savršeno su se, kažu, poklopile pa danas sva trojica rade u poliklinici Bagatin, koja se zahvaljujući njihovu angažmanu i dalje razvija. Tomica Bagatin je maksilofacijalni i estetski kirurg, koji je specijalizirao u Kliničkoj bolnici Dubrava, a Dinko Bagatin specijalizaciju iz plastične kirurgije završio je u Kliničkom bolničkom centru Zagreb na Rebru. Premda obojica rade na poliklinici, Dinko Bagatin je sada na usavršavanju u Njemačkoj.

Ulaganje u opremu
Osim njega i Tomice Bagatina, okosnicu poliklinike predstavlja i treći brat, Ognjen, koji je ondje pak zadužen za menadžerske poslove. U poliklinici su zaposlena još dva kirurga, dva anesteziološka tima te dvije medicinske sestre. “Ovo što mi radimo posljednje dvije godine nije zdravstvo u klasičnom smislu, već biznis koji pacijentima omogućuje vrhunsku uslugu. Braća i ja smo u razvoj poliklinike i stvaranje brenda Bagatin do sada uložili oko milijun kuna. Samo naša operacijska dvorana vrijedi koliko i nekoliko luksuznih automobila”, istaknuo je Ognjen Bagatin. Budući da su privatnici, dodao je, ne mogu si priuštiti lošu opremu. Konkurencija na tržištu je, kaže, prevelika i gotovo se svakodnevno otvaraju nove ordinacije za estetsku kirurgiju, pa svojim pacijentima moraju ponuditi samo vrhunsku uslugu. “Da bi se netko odlučio na operaciju u našoj poliklinici, a ne u nekoj drugoj privatnoj ili državnoj, moramo mu ponuditi i vrhunsku uslugu i najsuvremeniju opremu”, kazao je Ognjen Bagatin. Očekivano, većina pacijentica poliklinike Bagatin su žene. Rad u privatnom zdravstvu, napominje Tomica Bagatin, prilično se razlikuje od onog u državnim klinikama. “Ovdje se mora paziti na sve, materijal se mora trošiti racionalno, kao i svi drugi resursi, a nema ni sigurnosti kad je riječ o prihodima. Nekada imamo desetak operacija tjedno, a nekad samo nekoliko. Zato je vrlo bitno kakav dojam ostavljate na van”, kazao je.

Kriza ih nije omela
“Budimo iskreni, živimo u svijetu u kojem se ljudi procjenjuju na temelju izgleda, što kod mnogih stvara frustracije. Mi smo tu da im olakšamo život i pobijedimo komplekse”, napomenuo je Tomica Bagatin i dodaje da su među najtraženijim zahvatima operacije grudi, nosa te liposukcija. Pacijentima nude i druge estetske zahvate, te plastične i rekonstruktivne operacije – abdominoplastiku, liječenje proširenja vena, uklanjanje madeža, tetovaža i ožiljaka, dermoabraziju, korekciju ušiju, smanjenje muških prsa, lifting lica i slično. Kriza im, tvrdi, nije smanjila opseg posla. “Naprotiv, ulaganjem u prepoznatljivost brenda, posao se razmahao”, zaključio je.

Party

Besplatnom operacijom do reklame
Bagatini kažu da pozornost posvećuju i gradnji brenda. Zato je pokrenut i neobičan marketinški projekt. Riječ je o “Silicone partyju” u zagrebačkom Fly baru, čiji je cilj promocija poliklinike. Reklama funkcionira po principu da posjetitelji mogu osvojiti nagradu – besplatnu operacije u poliklinici Bagatin. U nagradni “fond” ulaze korekcija nosa, liposukcija ili povećanje grudi, a “bonus” nagrada je povećanje usnica.

Komentirajte prvi

New Report

Close