Dizz Concept u pohodu na globalno tržište

Autor: Marta Duić , 16. listopad 2014. u 22:00
Darko Špiljarić, Inkea/Ž. Bašić/PD/PIX

Na Ambienti izložili svoju viziju moderne kuhinje, kojoj se otvaranjem ormara otvara i radni prostor.

Unatoč svim teškoćama u hrvatskoj ekonomiji i drvnoprerađivačkoji industriji tvrtka Inkea godinama posluje pozitivno što najviše mogu zahvaliti inovativnosti i konstantnim ulaganjima u dizajn i inovativnost.

Interes za Inkea namještaj pokazala su i inozemna tržišta, no vlasnik kaže kako glavni fokus poslovanja i dalje ostaje u Hrvatskoj. "Borimo se protiv uvoza namještaja na naše tržište koji je danas sveprisutan i u porastu. Ono čemu mi težimo je naš izvorni proizvod koji je nastao korištenjem naših sirovina i našeg dizajna, a koji će biti plasiran na našem tržištu. U poslovanju nam je važna inovativnost i suvremeni dizajn, a upravo za tim postoji velika potražnja", pojasnio je svoju poslovnu viziju Darko Špiljarić, vlasnik i dizajner u Inkei.

Na Ambienti su pod brendom za globalo tržište Dizz Concept izložili svoju viziju moderne kuhinje. Vlasnik objašnjava kako je riječ o kuhinji koja je između minijaturne i normalne kuhinje, a posebna je po tom što se otvaranjem ormara otvara i cijeli radni prostor kuhinje. "Naši partneri i suradnici iz Nizozemske su nam potvrdili da globalnom tržištu nedostaju upravo ovakvi proizvodi tako da pripremamo poslovnu suradnju s njihovim tržištem", istaknuo je Špiljarić. Inkea namještaj danas oprema urede velikih tvrtki te prostorije raznih hotelskih objekata na što su iznimno ponosni. 

Komentirajte prvi

New Report

Close