City games postale izvozni proizvod, osvojile 12 zemalja, a sad žele cijelu EU

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 25. srpanj 2016. u 09:25
Ove godine u planu je 45 događanja

U planu nam je do 2018. godine povećati broj zemalja sudionica na 18, kaže Miroslav.

Nekadašnje Jadranske igre, jedno od najpopularnijih ljetnih sportskih natjecanja, ovog su ljeta ušle u sedmu sezonu i to pod novim imenom – City games. Zahvaljujući sve većoj popularnosti koja je prerasla okvire Jadrana, odličnog odaziva natjecatelja te spremnosti gradova da postanu domaćini natjecanja, autor i vlasnik City games franšize Miroslav Krzyk najavio je daljnje širenje na područje cijele Europe. 

Ambasador Hrvatske
"Igre su dosad odlično primljene u regiji i kao takve su postale neformalni ambasador hrvatske kulture, turizma i ekonomije. U planu nam je do 2018. godine povećati broj zemalja sudionica na 18 te osigurati veliku medijsku vidljivost za sve gradove i partnere projekta. Televizijski dio priče iznimno je bitan za širenje projekta koji u idućih 4 do 5 godina ima namjeru doći na razinu nekadašnjih Igara bez granica. Stoga smo trenutno najviše fokusirani na širenje City games franšize na područje cijele Europe", komentirao je Krzyk za Poslovni dnevnik.

Manifestacija je prvobitno osmišljena kako bi obogatila turističku ponudu te domaćim i inozemnim posjetiteljima kroz zabavu i sport približila hrvatsko kulturno bogatstvo. U međuvremenu su City games postale izvoznim proizvodom koji razmjenom turističkih, kulturnih i ekonomskih aktivnost osnažuje suradnju među gradovima i državama, smatra vlasnik. Ovogodišnje izdanje City gamesa trajat će više od tri mjeseca, koliko je potrebno da se u 12 europskih zemalja organizira ukupno 45 događaja. 

Na tribinama 70.000 ljudi
Za organizacijski dio natjecanja zaslužni su riječka agencija u Krzykovu vlasništvu, Adria events, te turističke zajednice gradova domaćina. Osim šest uspješnih sezona popularne sportske manifestacije u sklopu kojih je realizirano 218 događanja i prijeđeno 670 tisuća kilometara, Adria events stoji i iza najvećeg europskog okupljanja motorista Croatia Harley Days u Biogradu na Moru i najveće cestovne utrke u Hrvatskoj, Homo si teć, kojoj se svake godine priključi 15 tisuća sudionika. O potencijalu ovog natjecanja svjedoči sudjelovanje brojnih profesionalnih sportaša kao i 70.000 ljudi koje su natjecanja pratili uživo s tribina.

Komentirajte prvi

New Report

Close