Arena Hospitality Group će uložiti gotovo 100 mil. eura

Početak radova na Areninom Hotelu Brioni planiran je 2020. godine Početak radova na Areninom Hotelu Brioni planiran je 2020. godine

Ukupne investicije u 2018. i 2019. godini iznose 447 milijuna kuna u Hrvatskoj i Njemačkoj, plus 190 milijuna kuna u Hotel Brioni.

Ukupne investicije Arena Hospitality Grupe u 2018. i 2019. godini iznose 447 milijuna kuna u hotele i kampove Hrvatskoj i Njemačkoj, plus 190 milijuna koliko planira uložiti u rekonstrukciju Hotela Brioni, navodi se u prezentaciji poslovnih rezultata kompanije koja je spremna i za nove akvizicije. 

Hrvatska sa 68% udjela 
Grupa koja posluje u tri zemlje (Njemačka, Mađarska, Hrvatska) pod 4 brenda, uključujući Park Plaza i Art'otel lani je ostvarila 758 milijuna kuna ukupnog prihoda, što je povećanje od 5,6 posto u odnosu na rekordnu 2017., s rastom u svim segmentima, hotelima, turističkim naseljima i kampovima. Samo u Hrvatskoj imali su prihod od 503,8 milijuna kuna, što čini 68 posto ukupnog prihoda grupe. 

"U Hrvatskoj rast odražava solidno poslovanje u sezoni te zavidan u predsezoni. U Njemačkoj je rast generiran od strane našeg Park Plaza Nurnberg hotela iako su i ostali solidno poslovali.  Na hrvatskom tržištu ukupni prihodi porasli su za 5%, uz rast u svim našim segmentima, hotelima, turističkim naseljima i kampovima. Za rast je uglavnom zaslužno stabilno poslovanje na vrhuncu turističke sezone, uz solidno poslovanje u predsezoni i post-sezoni", stoji u izvješću.  Prihodi smještaja na domaćem tržištu porasli su za 5,8 posto na 419,4 milijuna kuna, a RevPAR je porastao za 3,1 posto na 253,4 kuna.

Poboljšane rezultate dodatno učvršćuje povećanje prosječne cijene smještaja za 3,1 posto i rast popunjenosti.  Ujedno, zbog povećanih troškova rada (48 zaposlenih više nego prethodne godine), naknade za rezervacije te troškove gospodarenja otpadom i usluga čišćenja, EBITDA je lani bila za 4 milijuna kuna niža u usporedbi s prethodnom godinom i iznosila 155,3 milijuna kuna. U kompaniji pojašnjavaju kako su najvažniji doprinos porastu profitabilnosti dali hotel Park Plaza Nürnberg te kupnja art'otela Cologne i art'otel Berlin Kudamm u 2017. Kako je poznato, putem javne ponude Grupa je u 2017. prikupila 788 milijuna kuna, od kad investiraju triput više nego prije javne ponude. 

Kamp, naselje, hotel....
Nakon lanjskog ulaganja u glamping Arena One 99 vrijednog 70 milijuna kuna, u ovoj godini u planu je ulaganje 128 milijuna kuna u Kažela kamp, 60 milijuna će u uložiti u Verudela Beach naselje koje bi trebalo biti gotovo do 2020., kad je u planu početak radova na Hotelu Brioni.  U obnovu Art'otela Berlin Kudamm uložit će 53 milijuna kuna.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve