Vindijini proizvodi za hrvatske potrošače predstavljaju najbolji omjer cijene i kvalitete.
Pokazalo je to istraživanje Best Buy Award, a Vindija je tako zauzela tron na kojemu je dvije godine bila Podravka, koja je sada tek na šestome mjestu. Na drugome mjestu prema omjeru cijene i kvalitete podijelili su K-plus i Dukat, treće mjesto pripada Konzumu, na četvrtom je Gavrilović, a na petome mjestu je Lidl. Istraživanje Best Buy Award proveo je Centar za istraživanje tržišta GfK u srpnju 2012., a rađeno je prema metodi DEEPMA (Deep Mind Awareness).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu