T-Com je u četvrtak za više od četiri puta povećao tržišni potencijal MAXtv usluge što znači da je sada dostupna za 1,8 milijuna potencijalnih korisnika. Najveći telekom u Hrvatskoj ima 72.000 korisnika MAXtv usluge, a u prvoj polovici ove godine ostvario je rast u tom segmentu veći od 65 posto.
Glavna prepreka još bržem širenju MAXtv usluge je što su takvi korisnici dosad morali biti ujedno pretplatnici T-Comova telefona i ADSL-a, a onih koji zadovoljavaju te uvjete sada je oko 400.000. Fiksni telekomunikacijski div stoga je ukinuo to pravilo, pa MAXtv sada mogu koristiti svi građani koji imaju telefonski priključak spojen na T-Comovu telefonsku centralu, neovisno o tome plaćaju li telefonski račun T-Comu ili njegovim konkurentima. Taj potez grupe T-HT izravan je odgovor na plan lidera na tržištu fiksne TV distribucije, telekoma B.Net, da do kraja godine trećinu svojih korisnika prebaci s klasične kabelske televizije na znatno profitabilniju uslugu digitalne televizije. Kako neslužbeno doznaje Poslovni dnevnik, B.Net je ovih dana započeo s projektom distribucije digitalnih TV dekodera svojim korisnicima. Telekom B.Net ima 95.000 korisnika kabelske televizije, a iz dostupnih podataka vidljivo je da je njegova stopa rasta u tom segmentu unatrag godinu dana ravna nuli. Naime, B.Net je unatrag godinu dana većinu svojih napora uložio u modernizaciju i gradnju infrastrukture pa mu je tržišni potencijal u segmentu digitalne televizije narastao na 40.000, a potencijal na 230.000 korisnika. B.Net je optužio T-Com da radi damping i zatražio od regulatora da zabrani tu uslugu. Tržišni regulator objasnio je da nije nadležan za povećanje cijena tih usluga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu