Robot-kuhar, prvo ulaganje Podravke u start-upove

Mišel Tokić, Đulijano Nola, Zvonimir Mršić i Dražen Drnas uz Gammachefa Mišel Tokić, Đulijano Nola, Zvonimir Mršić i Dražen Drnas uz Gammachefa

Podravka želi kreirati nove trendove u prehrambenoj industriji i vjeruje kako su kreativni i inovativni projekti najbolji put prema tom cilju.

U zagrebačkom Klubu Gastronomada predstavljeno je strateško partnerstvo Podravke i Gammachefa na inovativnom projektu robota-kuhara koji predstavlja revoluciju u pripremi hrane.

Riječ je o inovativnom projektu čiji su začetnici Dražen Drnas i Đulijano Nola, oboje inženjeri po struci. Osim struke spaja ih ljubav prema hrani i kuhanju, a zahvaljujući partnerstvu s Podravkom dobili su dovoljno hrabrosti da ideju pretvore u stvarnost. Put od ideje do realizacije trajao je oko dvije godine.   ˝Ispred vas je drugi prototip Gammachfa, a očekujemo da ćemo kroz mjesec i pol imati i treći prototip koji će u sebi imati hladnjak i biti će nešto manji od ovog.

 

2 godine

rada na projektu koji je Podravka podržala još u najranijoj fazi i začetcima

Gammachef imitira poteze pravog chefa, pamti recept, a jedini uvjet je da kuhate jelo koje se može spremiti u jednom loncu poput rižota. Kad se priča o hrani, Podravka je tu prva i zato nam je ova suradnja bitna i drago nam je da su  prepoznali važnost inovacija poput ove naše˝, pojasnio je Đulijano Nola, jedan od idejnih začetnika Gammachefa. Podravka, u skladu s vlastitom inovacijskom strategijom i strategijom rasta, kontinuirano istražuje mogućnosti suradnje sa start-upovima. Budućnost pripremanja i konzumiranja hrane globalni je izazov, a Gammachef je upravo u tom segmentu ponudio inovaciju i disrupciju, što je Podravka prepoznala i podržala.  

˝Ovo je naš iskorak i prvo ulaganje u startup jer smo svjesni da moramo slijediti, ali i kreirati nove trendove. I Podravka je nastala na inovaciji i baš zato smo se odlučili da budemo trendseteri i to  ne samo lokalno, nego i globalno. Gammachef je jedinstven i proizvodi se u Hrvatskoj, a budući da naša tvrtka posluje  na 24 internacionalna tržišta mi njime dajemo primjer˝, poručuje Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.

Istaknuo je kako su u ovaj projekt investirali u najranijoj fazi i kako su spremni dijeliti rizike i benefite projekta. ˝Unutar našeg petogodišnjeg plana želimo od proizvođača hrane postati provider food solutiona. Pomaci u prehrambenoj industriji su jednako brzi kao i u ostalim industrijama, a mi želimo imati ulogu sukreatora u tom procesu. Ovo je tek početak u definiranju novih biznis modela s kojima ćemo nastupiti na tržištima svijeta˝, zaključuje Mršić. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!