KTC u hidroponsku proizvodnju rajčica ulaže 13 milijuna kuna

Autor: Sergej Novosel Vučković , 03. rujan 2018. u 22:00
Iz novoga plastenika godišnje oko 450 tona rajčice za KTC-ove trgovine

Brend u supermarketima 25 gradova.

Od iduće godine u trgovinama križevačkog lanca KTC u 25 gradova nalazit će se i rajčice proizvedene u plasteniku u Sokolovcu, kod Koprivnice.

Gradi se kompleks s godišnjim kapacitetom proizvodnje od oko 450 tona, ulaganje je vrijedno oko 12,7 milijuna kuna, ondje će raditi 10 ljudi. KTC-u, 46. tvrtki po prihodima u RH u 2017. (prema Bisnodeu 1,48 mlrd. kn) ovo nije prvi plastenik s rajčicom, ali je dvostruko veći od virovitičkog. "Od 2012. razvijamo konvencionalnu plasteničku proizvodnju. Sa željom usavršavanja odlučili smo se sad za modernu tehnologiju uzgoja u kontroliranim uvjetima", objašnjava predsjednik Uprave Ivica Katavić.

Hidroponija podrazumijeva uzgoj u zaštićenom prostoru, ovdje je na organskom supstratu od kokosa. Prednosti su visoki intenzitet proizvodnje, te smanjeno onečišćenje.

 

Katavić

Kod nas je većina robe iz domaće proizvodnje, ali se time ne hvalimo.

Osim što KTC ima vlastitu proizvodnja, radi s više od 200 kooperanata, od kojih godišnje otkupi 5000 t raznih poljoprivrednih proizvoda. "Godišnje kroz naše supermarkete plasiramo oko 10.000 tona voća i povrća, polovica je iz kooperacije, manji dio iz vlastitog uzgoja i ostatak se kupuje na tržištu, isključivo u Hrvatskoj", naglašava Katavić. S obzirom na recentne oglase konkurenata o prisutnosti domaćeg u asortimanu, Katavić upozorava da KTC ima najveći udio robe upravo hrvatske proizvodnje i da nema svoju robnu marku, koja se kod ostalih uglavnom radi izvan Hrvatske. 

"Drugi oglašavaju da su povećali udio domaćih proizvoda, ali mi se time ne hvalimo. Već godinama, prije svih lanaca pa i prije HGK, imamo lijepi znakić 'Naše je domaće', koji smo i zaštitili, a njime obilježavamo domaće poljoprivredne proizvode na prodajnim mjestima", poručuje čelnik križevačkog KTC-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close