Hrvatski modni startup u Silicijskoj dolini

Autor: Nikolina Buljan,VLM , 23. rujan 2012. u 22:00

Myrio ima namjeru prodavati svoje pomagače za kupovinu trgovinama i lancima diljem svijeta

Hrvatska tvrtka Myrio ide u Silicijsku dolinu, svjetsko središte IT industrije, kao jedan od prvih pet startupova u AF Acceleratoru, američkom programu svojevrsne pomoći tvrtkama koje su neki svoj projekt usmjerili ka modnoj industriji. Naime, Myrio je razvio softversko rješenje unaprjeđenja procesa kupnje koje je Hrvatima po prvi put bilo predstavljeno u srpnju u Avenue Mallu.

Riječ je o aplikaciji koja se može postaviti na touch screen uređaje u trgovinama i koja bi trebala pomagati ljudima u kupnji tako što im kroz ponudu raznih informacija o proizvodu olakšava odluku.Ovaj projekt uključuje i mogućnost mobilne aplikacije za prodavače koji putem nje mogu izravno komunicirati s kupcima koji se u tom trenutku nalaze u garderobi. Također, takozvani interaktivni izlog ima za cilj potaknuti kupca da uđe u trgovinu, a onda, naravno, nešto i kupi.Između više stotina tvrtki iz cijelog svijeta Myrio je izabran upravo zbog njihovog digitalnog asistenta za kupnju, a Ivana Maršić i Gordana Popović iz Myria kažu kako će u Redwood Cityju, gradu koji je dio Silicijske doline i u kojem svoje sjedište ima i Oracle, provesti tri mjeseca.Za Myrio to znači, kažu, da su ulagači iz AF akceleratora prepoznali potencijal ove tvrtke da postane svjetski lider s ovim originalnim softverskim rješenjem.“Trenutačne planirane aktivnosti su pohod na američko tržište koje ćemo zajedno izvesti sa AF akceleratorom i njihovim timom koji ima stručnjake iz maloprodaje i modne industrije te koristeći svoje veze koje smo stekle radeći i školujući se u inozemstvu. I Ivana Maršić i ja smo se školovale na najboljim svjetskim biznis školama, Ivana na Harvardu a ja na IE business school u Madridu. Obje smo radile vani. Tu smo stekle svjetske kontakte i networking koji upotrebljavamo. Cilj nam je da kompanije koje implementiraju naš sistem naprave to u svojim trgovinama u svijetu. Također nas zanimaju veliki trgovački centri diljem svijeta. Nakon uspješnog pilota u Avenue Mallu u Zagrebu, ta je kompanija zainteresirana za postavljanje Myria u svih 10 trgovačkih centara koje imaju u svijetu”, kaže Popović.

S njom smo stupili u kontakt dok je čekala let za Zagreb iz Madrida u kojem je bila na pregovorima s predstavnicima modnog brenda Pepe Jeans. “Vidjeti ćemo krajnji dogovor s njima i u koliko trgovina bi nas htjeli ubaciti, no tek smo počeli pregovore. Ima još zainteresiranih poput Brooks brothers kao i još nekoliko svjetskih imena, ali tek smo krenule prodaju sustava”, dodaje Popović. Žene osnivačice IT startupa su zaista u manjini u svjetskim razmjerima tako da ovaj poziv u Silicijsku dolinu, misli Popović, ukazuje na to kako se sve više odaje priznanje ženama sa inovativnim idejama koje se odluče krenuti ovim zanimljivim ali i teškim putem.Na pitanje koliko bi koštalo uvođenje ovoga sustava u neku trgovinu, Popović odgovara da cijena varira od broja ugovorenih trgovina u koje se sustav postavlja, ali i nekim drugim okolnostima, no za hrvatske tvrtke su kaže, spremne posebno razgovarati. Nakon uspješnog pilota u Diesel trgovini te uspješne prezentacije aplikacije u Avenue Mallu na velikom multi-touch ekranu, u obliku iPhonea, tvrtka je spremna za daljnji proces prodaje u Hrvatskoj i svijetu.



Cilj inovativne aplikacije jest da olakša kupnju i privuče potrošače u trgovine

Komentirajte prvi

New Report

Close