Zagrebački Avenue Mall počeo je s testiranjem virtualnih prodajnih pomoćnika domaćeg proizvođača tvrtke Myrio. Igor Crnčić iz marketinga Avenue Malla kaže da su zasad postavili jednoga virtualnog pomoćnika, odnosno velik ekran osjetljiv na dodir sa softverom koji posjetitelje upoznaje s pet najtraženijih proizvoda.
“Cilj je posjetiteljima osigurati jedinstveno iskustvo kupnje”, pojašnjava Crnčić. Ivana Marsić, direktorica Myrija, kaže da njihov virtualni pomoćnik ima široku primjenu, ali su naglasak stavili na modne trgovine, za što su dobili i zlatnu medalju za inovacije Vidi inovation.Jedini koji u Europi testira sličan sustav je Marks & Spencer, koji je krajem siječnja postavio uređaje američkog NCR-a u nekoliko trgovina u Londonu i Parizu. Zagrebački Myrio je u tri godine u ovu inovaciju uložio više od 1,6 milijuna kuna, od čega je kao potporu polovicu iznosa dao Bicro. Na razvoju je sudjelovao i Prirodoslovno-matematički fakultet iz Splita. “Myrio pomaže u ‘cross’ i ‘upsellingu’, a zbog zanimanja otvorili smo i prodajni ured u Londonu”, ističe Marsić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu