Avenue Mall testira virtualnog prodavača

Autor: Bernard Ivezić , 04. srpanj 2012. u 22:00

Zagrebački Avenue Mall počeo je s testiranjem virtualnih prodajnih pomoćnika domaćeg proizvođača tvrtke Myrio. Igor Crnčić iz marketinga Avenue Malla kaže da su zasad postavili jednoga virtualnog pomoćnika, odnosno velik ekran osjetljiv na dodir sa softverom koji posjetitelje upoznaje s pet najtraženijih proizvoda.

“Cilj je posjetiteljima osigurati jedinstveno iskustvo kupnje”, pojašnjava Crnčić. Ivana Marsić, direktorica Myrija, kaže da njihov virtualni pomoćnik ima široku primjenu, ali su naglasak stavili na modne trgovine, za što su dobili i zlatnu medalju za inovacije Vidi inovation.Jedini koji u Europi testira sličan sustav je Marks & Spencer, koji je krajem siječnja postavio uređaje američkog NCR-a u nekoliko trgovina u Londonu i Parizu. Zagrebački Myrio je u tri godine u ovu inovaciju uložio više od 1,6 milijuna kuna, od čega je kao potporu polovicu iznosa dao Bicro. Na razvoju je sudjelovao i Prirodoslovno-matematički fakultet iz Splita. “Myrio pomaže u ‘cross’ i ‘upsellingu’, a zbog zanimanja otvorili smo i prodajni ured u Londonu”, ističe Marsić.

Komentirajte prvi

New Report

Close