New York pokazao veliko zanimanje za hrvatska vina

Autor: Poslovni.hr , 25. veljača 2015. u 09:48
Foto: Ivana Ivanović / Pixsell

Godišnje kušanje vina glavna je aktivnost Projekta – “Promidžba hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država”.

U organizaciji Udruženja vinarstva Hrvatske gospodarske komore, 24. veljače, u New Yorku u Astor centru, održano je godišnje kušanje hrvatskih vina, uključujući dvije Masterclass degustacije. Kušanje su posjetili i ministar turizam RH Darko Lorencin i direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić. Hrvatski su vinari na događanju predstavili posebnosti četiri hrvatske vinogradarske regije i najbolja vina s brojnim međunarodnim odličjima naših vinarija, i to: Agrolaguna, Badel 1862, Benmosche Family Vineyards, Bibich, Degrassi, Feravino, Galić, Grgić Vina, Korak, Korta Katarina, Kozlović, Krauthaker, Lagradi, Markus, Matošević, Miloš, Pp Orahovica, Rizman, Rota vina, Saints Hills, Stina Vino, Suha Punta, Vinogradi Volarević, Zigante i Zlatan Otok.

Godišnje kušanje vina glavna je aktivnost Projekta – "Promidžba hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država", a čija je realizacija sufinancirana sredstvima Europskog poljoprivrednog jamstvenog fonda i Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. godina. Cilj projekta je povećanje prepoznatljivosti hrvatskih vina na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, odnosno povećanje izvoza, kako količinski, tako i vrijednosno.

Više od 500 prijavljenih sudionika za događaj – vinskih stručnjaka, predstavnika medija, distributera, ugostitelja, touroperatera, govori o velikom interesu za hrvatska vina, a masterclass degustacije vodila je gospođa Christy Canterbury, MW. Ostvareni su brojni kontakti hrvatskih vinara s potencijalnim kupcima koji će zasigurno rezultirati boljem pozicioniranju hrvatskih vina na američkom tržištu i povećanju izvoza. 

Promidžba hrvatskih vina glavni je projekt sveobuhvatne brand strategije Udruženja vinarstva – "Vina Croatia – Vina Mosaica". Jedinstveni vizualni identitet svih aktivnosti na projektu definiran je postojećim grafičkim rješenjima strategije, a to su znak za vina Hrvatske i četiri znaka za vina iz četiri vinogradarske regije Hrvatske – Slavonija i Hrvatsko Podunavlje, Bregovita Hrvatska, Istra i Kvarner i Dalmacija.

"Ovakva događanja jedinstvena su prilika da se naša vina predstave i približe vrlo zahtjevnom i ogromnom američkom tržištu. Vidim brojne izazove, ali i mogućnosti za hrvatske vinare s proizvodom posebne kakvoće i prepoznatljivosti", rekao je o godišnjem kušanju vina Ivica Matošević, potpredsjednik Izvršnog odbora Udruženja vinarstva.

Komentirajte prvi

New Report

Close