Jasna konverzacija nužna za dobru suradnju

Autor: Dario Kuntić , 03. veljača 2011. u 22:00

Vaše ideje mogu biti dobre, ali ih morate znati precizno predočiti sugovornicima

Poslovna konverzacija važan je dio svakodnevnog poslovanja. Bez jasno izraženih poslovnih planova, želja, zahtjeva ili primjedbi suradnja među zaposlenicima, šefovima i poslovnim partnerima unaprijed će biti osuđena na neuspjeh. Stoga je dobra konverzacija važna za uspješnu poslovnu suradnju.

Prilikom dobre socijalne konverzacije pozornost mora biti usmjerena na sugovornika. Ista situacija javlja se i prilikom poslovne komunikacije, ali ipak nešto drukčije. U društvu će vas se smatrati dobrim sugovornikom ako uspijete stimulirati sugovornika na razgovor. Ako ste oboje zainteresirani za razgovor, nije važno kamo će vas konverzacija odvesti. S druge strane poslovna konverzacija uvijek vas mora odvesti u zadanom smjeru. Svaki poslovni razgovor sugovornike mora dovesti do cilja. Ima primjera kada se u poslovne svrhe može koristiti i ležerniji način konverzacije, kao kada prodavač ugodnim razgovorom “ćaska” s kupcem. No i prodavač lukavim okolišanjem pokušava privoliti kupca da kupi njegov proizvod, odnosno da ostvari svoj cilj, samo što ide zaobilaznim putem. Stoga u razgovoru s poslovnim sugovornicima uvijek težite jasnim instrukcijama jer će one odlučiti krajnji rezultat. Brzo prijeđite na stvar i ne govorite previše. Kada izvještaj podnosite nadređenom, budite precizni. Možda u glavi imate jasne ideje, ali ih morate znati jasno i izraziti. Vaše ideje moraju shvatiti i drugi.

Komentirajte prvi

New Report

Close