Birani brendovi sa svih strana svijeta doveli im rijeku stalnih kupaca

Autor: Marta Duić , 13. rujan 2016. u 14:05
Srebrenka Beljan, vlasnica i direktorica Marketa/Marko Lukunić/PIXSELL

U Marketovoj ponudi su renomirane dizajnerske kuće uključujući Omm design, Essenti’al, Wild&Wolf, Spalding, Filofax….

Nakon što se godinama bavila trgovinom, veleprodajom i maloprodajom te bila zastupnica niza luksuznih brendova, Srebrenka Beljan odlučila se za novi koncept prodaje i krenula u novi biznis otvorivši trgovinu Market u Petrićevoj ulici nadomak zagrebačke "špice".

Otvorila je Market concept store s pažljivo probranim artiklima pazeći pritom da pokrije što više kategorija i da svaki potencijalni kupac može pronaći nešto za sebe. "Sasvim spontano odlučila sam se osmisliti novi, drukčiji prostor, pun neobičnih i duhovitih predmeta i za manje od mjesec dana, uz puno muke i truda, Market je otvoren. Primijetila sam da upravo ovakvih prodavaonica u Zagrebu nema, a u današnjoj krizi, teško je opstati samo s jednim brendom. Pritom,  užitak pronalaženja raznolikih interesantnih predmeta iz svih krajeva svijeta, a drukčijih od onih koji se kod nas mogu naći, veliko je uzbuđenje", pojasnila je ideju Srebrenka Beljan, vlasnica i direktorica Marketa.

 

Beljan

Primijetili smo da upravo ovakvih prodavaonica u Zagrebu nema, a u današnjoj krizi teško je opstati samo s jednim brendom.

Market je sa radom započeo prošle godine krajem studenog i kako kaže vlasnica, u rekordnom roku su sve rasprodali, a publika je na prvu bila oduševljena. "Prvi i drugi mjesec bili su teški, recesija je vidljiva ne samo kod nas, nego i u svim ostalim malim trgovinama. Najveći je problem nelikvidnost, svi bi nešto kupili, ali samo neki si mogu to i priuštiti. A nalazimo se u mirnoj ulici, iako u centru grada, i kroz ovih par mjeseci primjetili smo da naši kupci dolaze po preporuci, ili uvijek iznova jer im se jako sviđa naša prodavaonica. Ipak, slučajnih šetača, osim vikendom, ima malo. Velika je to razlika u odnosu na turističke gradove Europe", kaže Beljan. Market poslovanje planira širiti i razvijati.

Kako tvrdi Beljan, njihova baza kupaca iz dana u dan raste, a trenutno broje 500-tinjak stalnih kupaca i imaju stalan rast prodaje od 30 posto na mjesečnoj bazi. "Imamo puno stalnih kupaca koji redovito navraćaju da vide što ima novo te preporučuju dalje, sviđa im se upravo raznovrsnost koju nudimo, stil koji su prepoznali. Trudimo se biti posve drukčiji od ostalih. Kada se neka od naše robe pojavi i negdje drugdje, a događa se da nas kopiraju, često je ukidamo", kaže Beljan.

 

30posto

mjesečno raste prodaja Marketa

U Marketovoj ponudi su renomirane dizajnerske kuće – Omm design, Essenti'al, Wild&Wolf, Spalding, Filofax, a svakog mjeseca ponuda je bogatija za inovativne proizvode ne samo iz Europe, već i dalekih krajeva, uključujući etnografske i povijesne dekoracije, torbe, neobičan nakit, uporabne predmete za kuću, retro igračke, duhovite gadgete… "S petnaestak brendova s kojima imamo dugoročnu suradnju te nekoliko domaćih dizajnera i ostalih internacionalnih brendova", tvrdi Beljan. Trenutno zapošljava troje ljudi, a nadaju se širenju tima i novim prodavaonicama."Uspjeh je u šest mjeseci osmisliti brend koji ima jasan identitet i koji ljudi prepoznaju, za njega pitaju, i vraćaju se. Imamo velike planove, htjeli bismo proširiti broj prodajnih mjesta, otići i u ostale gradove", poručuje Beljan.

Komentirajte prvi

New Report

Close