5 psiholoških trikova kojima vas fast-food lanci potiču da potrošite više

Autor: Poslovni.hr , 30. lipanj 2014. u 15:03
Thinkstock

Jeste li ponekad iznenada osjetili poriv za hamburgerom ili voćnim shakeom? Možda to i nije slučajnost.

Jeste li ponekad iznenada osjetili poriv za hamburgerom ili voćnim shakeom? Možda to i nije slučajnost. Premda subliminalne poruke uglavnom spadaju u domenu fikcije, fast food restorani imaju svoje suptilne trikove kojima privlače kupce i potiču na veću potrošnju. Evo ih nekoliko s liste koju je pripremio Business Insider.

Korištenje toplih boja

Pretpostavka kako tople boje potiču apetit možda i nije bez temelja. Ako promatrate fast-food lance primijetit ćete da je njihovo uređenje, ali i ambalaža proizvoda uglavnom u crvenim, narančastim i žutim tonovima. Dovoljno je navesti primjer McDonald'sa.

Efekt dobrog mirisa

Velik dio našeg osjeta okusa zapravo ovisi o mirisu, stoga ne iznenađuje velik naglasak na mirisnim aromama u lancima brze prehrane. Ugodan i privlačan miris hrane jedno je od glavnih 'oružja' restorana i velik broj potrošača teško će mu odoljeti.

Privlačne fotografije

Slika govori više od riječi, zato i ne iznenađuju uljepšane fotografije hrane i pića koje viđamo u restoranima. Naravno, hamburger koji će vam biti poslužen ne izgleda tako dobro kao onaj na slici, ali kada sjednete za stol to više nije bitno jer ste ga već ionako – platili.

Posebne ponude

Hamburger, krumpirići i sok možda zajedno koštaju manje nego da ste ih kupovali odvojeno, ali to još uvijek znači više novca za restoran nego da ste naručili samo jedan od navednih artikala. Vi mislite da ste dobro prošli, dok restoran u sklopu posebnih ponuda i menija proda više napitaka.

Primamljivi nazivi i opisi

Gotovo sva hrana i napitci u fast-food restoranima dolaze uz primaljive nazive ili opise, koji uglavnom sadrže klišeizirane pridjeve poput 'aromatično' ili 'bogato'. Da to ne djeluje na kupce, vjerojatno ne bi bilo tako.

Komentirajte prvi

New Report

Close