Vratili se iz Afrike i Cupon aplikacijom pokrenuli revoluciju

Autor: Darko Bičak , 31. listopad 2023. u 13:39
Matej i Krešimir Miljak/PD

Inovativnim konceptom povrata novca zagrabili tržište loyaltyja.

Hrvatska je tradicionalno iseljenička zemlja te nije ništa neobično da ljudi koji su prethodno otišli, ili njihovi potomci, u Lijepoj našoj nastave prethodni bizni iz inozemstva ili pokrenu novi.

Takvi povratnici dosad su uglavnom dolazili iz zapadne Europe ili pak Sjedinjenih Država, Kanade… No primjer tvrtke i projekta Cupon posebno je zanimljiva jer se radi o povratnicima iz – Afrike. Radi se o braći Miljak, Mateju i Krešimiru, koji su se iz Južnoafričke Republike vratili u Hrvatsku i pokrenuli cashback revoluciju.

Shopping i skupljanje bodova već odavno idu ruku pod ruku, a trgovački centri čine sve kako bi kupce privukli baš takvim načinom razmišljanja. Svaka naša kupnja tako vrijedi više od onoga koliko smo platili, a većina građana na mobitelu već ima instaliranih nekoliko aplikacija kojima prikupljamo razne pogodnosti.

Baš ovaj trend pokrenuo je zanimljivu poduzetničku priču u Hrvatskoj, koja se ističe potpunom inovativnošću u sferi cashback aplikacija. Matej i Krešimir Miljak te njihova sestra Angela, rođeni su i odrasli u Južnoaričkoj Republici. U Hrvatsku su se odlučili vratiti kako bi pokrenuli posao i unijeli inovaciju na naše tržište – aplikaciju Cupon.

77

posto kupaca kaže da će ostati uz određenu robnu marku koja ima loyalty program

“Za vrijeme studija pratili smo razvoj hrvatske ekonomije te smo prepoznali potencijal u trgovačkom i informatičkom području zbog čega smo spojili dvije ideje u jednu te pokrenuli investiciju. Odlučili smo implementirati do sada nepostojeći, jednostavan i pametan koncept na hrvatsko tržište te Hrvatsku postavili za bazu iz koje ćemo kasnije širiti priču prema ostatku Europe i svijeta”, otkrivaju poduzetna braća koja su sjedište tvrtke prijavili u Zagrebu.

Povratak u Hrvatsku nakon odrastanja i školovanja diljem svijeta, kako sami kažu, nije teško pao. Ističu da je aplikacija Cupon namijenjena bilo kojem trgovačkom društvu koja ima fiskaliziranu prodaju direktno prema kupcu, a bilo koji korisnik pametnog telefona s druge strane može koristiti aplikaciju.

Cupon kupcu omogućuje do pet posto povrata ukupne potrošnje, kao i da skupljene bodove prenosi iz jednog trgovačkog lanca u drugi, i troši ih kako želi. Inovativni koncept povrata novca koji korisniku daje takvu širinu i ne ograničava ga da bodove skuplja i troši samo u jednom trgovačkom lancu, navode, izazvao je veliki interes na našem tržištu, koje je za mlade poduzetnike veliki izazov.

Dobar pogodak

‘Potrošače privlači koncept štednje/zarade dok troše, a stopa povećanja potražnje za disruptivnom tehnologijom značajno se ubrzala tijekom godina’, kažu braća Miljak uz koje je i sestra Angela.

Matej i Krešimir Miljak ističu da svaki poslovni partner suradnjom dobije najnoviju lead generation i loyalty aplikaciju za čiju izradu nije platio niti centa. “Ne samo da svojim kupcima daju izniman benefit, već mogu očekivati i kupce drugih partnera, koji će kroz praćenje akcija unutar aplikacije, pratiti i pogodnosti njihovog brenda. Možda tako čak i prvi puta čuti za njih…”

Također, unutar web aplikacije partneri mogu pratiti ponašanje i korištenje od strane kupaca, te dobiju dodatan hands-free marketing kanal, ističu braća Miljak napominjući kako se trošak za partnera realizira samo kada kupac koristi Cupon, što znači da ne postoji rizik.

Kupi odmah, popust kasnije
Svaka trgovina također može vidjeti ponašanje cijelog tržišta u njihovom području, kako bi trendove i inventar što uspješnije optimizirali.

“Svaka trgovina u Hrvatskoj može postati brend partner Cupon aplikacije i to je snaga našeg brenda. Zato i pozivamo sve potencijalne partnere da nam se jave jer nitko nije niti previše velik niti previše malen za rad s Cuponom”, zaključuju Matek i Krešimir Miljak koji smatraju kako je odabir Hrvatske kao mjesta poslovnog ulaganja bio pun pogodak.

Kako je Afrika generalno, pa i Južna Afrika kao vjerojatno poslovno najrazvijeniji dio Crnog kontinenta pomalo egzotičan za bilo kojeg Europljana, pa tako i stanovnike Hrvatske, zamolili smo braću Miljak da nam predstave koje su glavne razlike, ili pak sličnosti, u funkcioniranju gospodarstva, ali i generalno društva, u Hrvatskoj i zemlji njihova odrastanja.

Navode da su upravo razlike u ekonomskom okruženju između Hrvatske i Južne Afrike faktor zbog kojeg su Cupon aplikaciju pokenuli u Hrvatskoj. Naime, ističu, gospodarsko okruženje u Hrvatskoj obilježeno je rekordno visokom stopom inflacije i nižim prosječnim rastom plaća u usporedbi s gospodarskim okruženjem Južne Afrike. Takvo gospodarsko okruženje kakvo se vidi u Hrvatskoj može izazvati negativne učinke na njezinu gospodarsku aktivnost i razlog je pokretanja Cupon Aplikacije u Hrvatskoj.

11,9

posto stope rasta, govore predviđanja, trebalo bi do 2026. bilježiti tržište programa vjernosti

“Kupi odmah, popust kasnije” inovativni je koncept koji je u istočnoj Europi razvio Cupon Aplikacije i koji stvara ekonomski poticaj korištenjem ponašanja potrošača koje je karakteristično za globalno potrošačko tržište.

Odnosno, potrošače privlači koncept štednje/zarade dok troše. S druge strane, stopa povećanja potražnje za disruptivnom tehnologijom značajno se ubrzala tijekom godina. Kroz to, Cupon Aplikacije nude brojne pogodnosti svojim partnerima kao što su povećanje učestalosti kupnje i iznosa kupnje”, kažu nam Matej, Krešimir i Angela.

Poticanje online i offline
Inače, na svom Instagram profilu autori Coupona ističu i nekoliko zanimljivih pokazatelja u kojem se smjeru u Europi i svijetu kreće tržišta cashback aplikacija. Predviđanja govore da je tržištu čija je vrijednost u 2022. procijenjena na oko 3,2 milijarde dolara, do 2031. predviđen doseg od 5,7 milijardi dolara, te da će se širiti po složenoj godišnjoj stopi rasta od 6,8% u razdoblju u navedenom razdoblju.

Rast tržišta pripisuje se rastućim strategijama cashbacka, kupona i popusta koje brendovi koriste kao marketinšku aktivnost za poticanje online i offline kupnje. U Europi bi tržište programa vjernosti od 2022. do 2026. trebalo bilježiti godišnju stopu rasta od 11,9 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close