U prošloj godini, u kojoj je hrvatski turizam imao blagi porast kako fizičkih pokazatelja tako i ukupnih prihoda, turističke agencije ostvarile su pad prihoda od čak 14,3 posto.
To dodatno upada u oči kad se zna da je agencijski biznis u prethodne dvije godine blago rastao. Podatak koji je ovih dana objavio Državni zavod za statistiku nije iznenadio insajdere u branši, koja zadnjih godinu dana glasno upozorava na nekonkurentnu stopu PDV-a uvedenu nakon pristupanja Hrvatske Europskoj uniji. Možda u ovom trenutku najočitiji, to međutim nije njihov jedini problem – tradicionalne putničke agencije u cijelom svijetu se suočavaju s novim okolnostima na tržištu, procvatom sharing ekonomije koja zaobilazi službene organizatore putovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu