Električnim automobilima mnogo se toga piše pod grijeh – od visoke cijene, preko relativno malog dosega, loše rasprostranjenih punionica, neisplativosti ako se pune na javnim punjačima, kolapsa električne mreže krene li se više električnih auta puniti u isto vrijeme – no među većim adutima protivnika ‘strujića’ svakako je argument o kratkom vijeku trajanja baterija. S tim je, pak, usko povezan pad vrijednosti električnih automobila, jer tko bi kupio auto na bateriju upitnog kapaciteta…
Neke se od ranije navedenih stavki može osporiti, neke su i dalje realan problem, a CleanTechnica ovih je dana objavila rezultate studije o vijeku trajanja baterija u električnim autima, koja je pobila dosadašnju tezu da se tim baterijama nakon nekoliko godina upotrebe kapacitet drastično smanjuje. Upravo je ta teza većim dijelom zaslužna za to što je rabljeni električni automobil teže prodati jer ako njegova baterija zaista tako brzo stari i gubi kapacitet, nakon nekoliko godina upotrebe morala bi se zamijeniti, što košta i više od deset tisuća eura, piše Večernji list.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu