Jedna od zanimljivijih i pomalo i neugodnih poruka je poruka koju je na samom početku drugog dana poslao predsjednik Uprave Walmarta, John Furner – „Lojalnost kupaca je samo odsutnost bolje alternative“. Ova će misao sigurno sve u maloprodaji (a i šire) potaknuti da promisle dublje o programima vjernosti i razlozima zašto točno se kupac vraća u određenu trgovinu, i koje su mu točno vrijednosti važne da tu i ostane. Furner je napomenuo da je Walmart naučio u pandemiji brže se prilagođavati promjenama i razvijati kanale opskrbe kupca koji ima odgovaraju u određenom trenu. Naučili su i odrađivati procese selekcije i zapošljavanja u roku od 24 sata, te odrađivati testiranja i cijepljenja kupaca unutar trgovina. Zato i vjeruju u brzinu prilagodbe očekivanjima kupaca i da tu leži smisao same lojalnosti kupaca. Jer će inače kupac vrlo brzo i lako otići dalje, i neće će više vratiti ako nismo bili dovoljno brzi odgovoriti na njegove potrebe.
Zanimljivo je bilo i izlaganje Sajali Kohli iz Mckinsey & Company oko trendova u maloprodaji robe široke potrošnje. Neki od zanimljivih podataka (2020.godina na 2019.godina):
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu