Kako je to platiti poprilično skupu zrakoplovnu kartu za poslovnu klasu, a dobiti uslugu koja je daleko ispod očekivane, zna jedan putnik British Airwaysa koji je u ponedjeljak putovao iz Kaira za London sa svojim prijateljima, prenosi Večernji list.
Sjedalo na koje je trebao sjediti tijekom leta bilo je prljavo, toalet je bio u užasnom stanju, a i u hrani je pronašao dlaku, a taj je let platio 3000 britanskih funti, odnosno, oko 26 tisuća kuna. Putnik imena Nans požalio se avioprijevozničkoj kompaniji na doživljenom iskustvu, no njegovo razočaranje postalo je samo još gore.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu