iPhone 6 u petak stiže u trgovine u nekoliko zemalja svijeta, a ispred prodajnih mjesta već se stvaraju redovi, što je postala uobičajena pojava kod lansiranja Appleovih uređaja. Je li čekanje u dugačkom redu postalo samo po sebi doživljaj? To se pitaju mnogi kojima nije jasan takav način "gubljenja vremena".
Kupci koji se dokopaju iPhonea prvi dan mogu se pohvaliti kako ga imaju prije ostalih, ali čini se da to ipak nije glavni razlog čekanja u dugim redovima. Kako piše poslovni portal Market Watch, istraživanja potrošačkih trendova pokazuju kako je zajedničko iskustvo čekanja dijelom ono što potiče zadovoljstvo kupaca. U takvom pristupu kupnje potrošeno vrijeme zapravo predstavlja dobitak na društvenom faktoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu