Marketinški odmak od čuvenog "Marlboro Mana" sa Stetson kaubojskim šeširom kroz novi brend cigareta privlačniji mladima rezultirao je rekordnim udjelom Marlbora na američkom tržištu.
Kako piše Wall Street Journal, lansiranje Marlboro Black brenda jeftinijih cigareta drukčijeg okusa prije pet godina bio je za duhansku kompaniju Philip Morris puni pogodak u razrješenju trenda pada prodaje zbog sve manje mladih pušača. Prema službenim američkim statistikama, 85 posto mladih između 18 i 25 godina ne puši. A drugi je problem za kompaniju bio što mladi koji puše baš i ne vole Marlboro.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu