Police Aldija napunjene su robom poput Clancy’s Cheese Puffs i Millville Kid’s Krunch; Cheetos i Cap’n Crunch ovdje nisu dobrodošli. Kolica za kupnju traže polog od 25 centi i nema kupovanja na kreditne kartice – one su preskupe za obradu.
To je minimalistički pristup trgovini sa živežnim namirnicama, ali Aldi se u posljednje vrijeme širi brzim tempom, tvrde analitičari. Slaba ekonomija i rastuće cijene hrane mogu samo pomoći Njemačkom divu supermarketa, koji je svoje američko sjedište smjestio u Bataviji. Aldi, koji područje Chicaga smatra svojim najvećim američkim tržištem, tip je supermarketa poznat kao diskont ograničenog asortimana. Drži samo dio proizvoda koje nude konvencionalne trgovine živežnim namirnicama i policama mu dominiraju vlastite robne marke. No Aldi tvrdi da nudi oko 90 posto hrane koju ljudi najviše kupuju, i to po cijenama koje su i do 40 posto niže od cijena u konvencionalnim supermarketima.Kako cijene hrane rastu, potrošači imaju veći poticaj za prelazak s dobro poznatih marki na manje skupe alternative poput Aldija. “Aldi izvlači korist iz ovog ekonomskog okruženja”, izjavio je Mitch Corwin, analitičar pri Morningstaru. “Ono što nude moglo bi biti privlačno većem broju ljudi.”Aldi je skraćenica od Albrecht Discount i odnosi se na Karla i Thea Albrechta, povučenu, osamdesetgodišnju braću koja su stvorila kompaniju i sada su među najbogatijim ljudima svijeta. Kompanija koja u zadnje vrijeme dijeli nešto više informacija velika je sila u Europi, a posebno u Njemačkoj. Aldi je došao u ovu zemlju 1976. s trgovinom u Iowi, a sada ima više od 900 prodajnih mjesta i rangiran je kao 25. lanac prodavaonica sa živežnim namirnicama u Americi, prema podacima Supermarket Newsa. Publikacija je Aldijevu prodaju u Americi procijenila na 5,8 milijardi dolara, oko deset posto njegovih ukupnih prihoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu