Ideja razvoja strategije otoka Borholm 'Bright Green Island' pojavila se još 2007. godine. Sve je počelo kao svojevrsna strategija za preživljavanje.
Bornholm se nalazi izvan prostora danskog arhipelaga i pitanje kako Bornholm može nastaviti dalje kao održivi otok dobilo je krucijalnu važnost usred financijske krize. I to s perspektive gospodarstva, rasta, privlačenja novih stanovnika i zaustavljanja pada broja stanovnika, privlačenja turizma itd. "Pozvali smo vrlo širok raspon stanovnika Bornholma na trajekt i kružili oko otoka 24 sata, raspravljajući raspoložive prilike za otok u budućnosti. Ishod toga bila je strategija Bright Green Island u kojoj smo definirali naše ambicije za razdoblje od sljedećih 18 godina", objašnjava nam nastanak strategije gradonačelnica Borholma Winni Grosb?ll.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu