Ukupni prihodi na hrvatskom tržištu elektroničkih komunikacija u 2022. iznosili su 1,6 milijardi eura, što je za 3,6 posto više u odnosu na godinu ranije, a nastavljen je i trend rasta ulaganja u mreže pokretnih i nepokretnih komunikacija, objavila je u četvrtak Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Iz HAKOM-a navode da su u tom razdoblju prihodi od usluga širokopojasnog pristupa internetu porasli za devet posto, od najma mreže i vodova za pet posto, od naplatne televizije za četiri posto, dok su istovremeno na tržištu telefonskih usluga u nepokretnoj mreži prihodi smanjeni za više od devet posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu