Da je tvrtka Bosch Thermotechnology vodeći pružatelj usluga za pametno grijanje dokazuje i brojka od 415.000 prodanih uređaja koji za cilj imaju povećati udobnost, energetsku učinkovitost, ali i radnu sigurnost i kvalitetu servisa. Još 2015. na tržištu se dogodio pravi mali preokret, a tome je pridonijelo predstavljanje DNA tehnologije koja je vrlo brzo uzburkala industriju. Tržište je kimnulo glavom, a ono što ove uređaje izdvaja jest unikatna povezivost i modularna struktura, što s mogućnostima lakog održavanja dovodi do osnaživanja već postojećeg položaja tvrtke i to postavljanjem novih standarda za industriju tehnologije grijanja u području stambenih zgrada.
Tržište termotehnologije
Postavlja se pitanje termotehnologije budućnosti na tržištu grijanja, ventilacije i klimatizacije (HVAC). Glavni cilj nerijetko je postati digitalno poduzeće, a iz Boscha smatraju kako je put do toga fokus na već postojeće segmente poslovanja koji uključuju sustave grijanja i upravljanja energijom za stambene zgrade, grijanje potrošnje tople vode te sustave za komercijalno grijanje i klimatizaciju. Izazov na tržištu tehnologije grijanja predstavlja dekarbonizacija, digitalizacija i decentralizacija čija primarna svrha jest povećati lokalnu proizvodnju električne energije. Dokinuti izazovima nije uvijek lako, a tako se na tržištu trebaju poticati i nova ulaganja. Izazovima u susret idu i iz Boscha koji će nastojati ulagati bazirajući se ne samo na širenju električnih sustava, već i potpunim sustavnim rješenjima za nove stambene zgrade i projektnom poslovanju u komercijalnom i industrijskom sektoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu