Bivši šef hotela osmislio aplikaciju za pozitivne komentare korisnika

Autor: Lucija Špiljak , 07. prosinac 2021. u 15:09
Petar Aračić, direktor startupa Fast Review/PD

Aplikacija se temelji na FastReview karticama unutar objekata, a korisnici prislone mobitel na modul te tako ostave recenziju u 20 sekundi.

Online recenzije nečije poslovanje mogu “vinuti” prema vrhu ili ga pak “dotući”. Većini je poduzetnika važno da te recenzije budu pozitivne, dok je gostima pak važno da one budu realne i proporcionalne stvarnoj kvaliteti usluge.

Tom se mišlju vodio Petar Aračić, bivši direktor hotela, a danas direktor hrvatskog startupa Fast Review koji je osmislio istoimenu web aplikaciju kojom se, kako tvrdi, lakše dolazi do pozitivnih online recenzija, ali i koja pomaže pri jačanju brenda i uspješnijem vođenju poslovanja.

Aplikacija je green solution i temelji se na postavljanju FastReview kartica unutar objekata, a korisnici usluga trebaju prisloniti svoj mobitel na FR karticu, odnosno modul te tako ostaviti recenziju, u manje od 20 sekundi.

“Jedino učinkovito rješenje je usredotočiti se na dobivanje pozitivnijih online recenzija klijenata – sve je u tome da se što više postojećih zadovoljnih klijenata motivira da ostave svoje mišljenje, odnosno težimo pozitivnom ‘online word of mouth’.

Boreći se s online reputacijom u svakom svom dosadašnjem hotelu i biznisu generalno, došao sam na ideju da osmislim najjednostavniji način koji će mi pomoći da moja online reputacija bude realna i proporcionalna stvarnoj kvaliteti usluge koju nudimo.

Uz pomoć poslovnih partnera i kolega iz biznisa, došao sam do rješenja. Tako je nastao Fast Review koji već više od pola godine pomaže mnogim tvrtkama da steknu više pozitivnih online recenzija od strane svojih klijenata”, pojašnjava Aračić.

Kažu kako su potencijal njihova startupa i ideje prepoznala dva velika međunarodna fonda na ovogodišnjem Web summitu, gdje su iz hrvatskog startupa predstavili svoje Fast Review rješenje.

Želja im je postati vodeći softver u svijetu u ovom segmentu, a dosad su prodali franšize na šest teritorija. Njihovo su rješenje dosad već prepoznale hotelske grupacije CrownPlaza, Hilton, Raddison Blu, restorani Mime’s Trattoria i Johann Francka, Eko taxi, veliki broj privatnih poliklinika te većina poznatih hrvatskih vinara.

Komentirajte prvi

New Report

Close