Portal www.aukcije.hr ne pripada u skupinu sve brojnijih internetskih malih oglasnika već je riječ o jedinstvenom projektu na hrvatskom tržištu. Pokrenut je prije nešto malo više od četiri godine kao zajednička ideja četiri prijatelja, iznosi Goran Lebinc, jedan između njih te dodaje kako, unatoč i tada nemalim ambicijama, u tom trenutku nisu mogli ni pretpostaviti da će njihova inicijativa u ovako kratkom razdoblju dosegnuti dimenzije koje danas ima. Portal je okupio gotovo 14.000 članova, a u ponudi za aukcijsko nadmetanje kontinuirano se nalazi više od 48.000 raznovrsnih predmeta. Pristup prodaji slijedi svjetske aukcijske standarde, ističe Lebinc te napominje kako je aukcijska prodaja jedina djelatnost kojom se kvartet prijatelja i ortaka bavi preko spomenute internetske adrese. Kaže da u prosjeku ‘aukcije’ mjesečno bilježe oko 100.000 jedinstvenih posjetitelja, što potvrđuje i neovisno Gemius mjerenje, koje unatrag godinu dana kroz redovita istraživanja na hrvatskom internetskom prostoru obavlja agencija Valicon. “Broj prodanih predmeta mjesečno se iskazuje kroz nekoliko tisuća komada”, kaže Lebinc i tvrdi otkako su osnovani iz mjeseca u mjesec bilježe rast broja kako kupaca tako i samo znatiželjnih posjetitelja. Samo u prosincu prošle godine, mjesecu u kojem se u pravilu bilježi manji broj gostovanja na svim internetskim portalima ‘aukcije’ su imale 8500 posjetitelja više nego u mjesecu studenom, navodi Lebinc. On dodaje da su u razdoblju između srpnja 2006. i siječnja 2008. evidentirali porast prodaje predmeta ponuđenih na aukciji od visokih 400 posto. Surfanje na stranicama aukcija besplatno je i za prodavatelje i za kupce, a nakon što predmet pronađe svog novog vlasnika prodavatelj ima obvezu platiti minimalnu naknadu, koja se izračunava na konačnu vrijednost postignutu u aukcijskom nadmetanju,. Njihovi članovi su i obični građani ali, i poduzetnici jer, kroz portal ‘aukcija’ moguće je tržištu ponuditi od skija, bicikla ili nekog drugog osobnog predmeta koji više ne treba vlasniku do robnih zaliha iz pojedine proizvodnje koje često znaju opteretiti poslovanje nekog obrta, odnosno pravne osobe, ističe Lebinc. Cilj njega i njegovih partnera je, kaže, ostati lider hrvatskog tržišta među internetskim portalima sličnih sadržaja.
U godinu i pol hrvatski site za aukcije zabilježio je povećanje prodaja od 400 posto
Portal www.aukcije.hr ne pripada u skupinu sve brojnijih internetskih malih oglasnika već je riječ o jedinstvenom projektu na hrvatskom tržištu. Pokrenut je prije nešto malo više od četiri godine kao zajednička ideja četiri prijatelja, iznosi Goran Lebinc, jedan između njih te dodaje kako, unatoč i tada nemalim ambicijama, u tom trenutku nisu mogli ni pretpostaviti da će njihova inicijativa u ovako kratkom razdoblju dosegnuti dimenzije koje danas ima. Portal je okupio gotovo 14.000 članova, a u ponudi za aukcijsko nadmetanje kontinuirano se nalazi više od 48.000 raznovrsnih predmeta. Pristup prodaji slijedi svjetske aukcijske standarde, ističe Lebinc te napominje kako je aukcijska prodaja jedina djelatnost kojom se kvartet prijatelja i ortaka bavi preko spomenute internetske adrese. Kaže da u prosjeku ‘aukcije’ mjesečno bilježe oko 100.000 jedinstvenih posjetitelja, što potvrđuje i neovisno Gemius mjerenje, koje unatrag godinu dana kroz redovita istraživanja na hrvatskom internetskom prostoru obavlja agencija Valicon. “Broj prodanih predmeta mjesečno se iskazuje kroz nekoliko tisuća komada”, kaže Lebinc i tvrdi otkako su osnovani iz mjeseca u mjesec bilježe rast broja kako kupaca tako i samo znatiželjnih posjetitelja. Samo u prosincu prošle godine, mjesecu u kojem se u pravilu bilježi manji broj gostovanja na svim internetskim portalima ‘aukcije’ su imale 8500 posjetitelja više nego u mjesecu studenom, navodi Lebinc. On dodaje da su u razdoblju između srpnja 2006. i siječnja 2008. evidentirali porast prodaje predmeta ponuđenih na aukciji od visokih 400 posto. Surfanje na stranicama aukcija besplatno je i za prodavatelje i za kupce, a nakon što predmet pronađe svog novog vlasnika prodavatelj ima obvezu platiti minimalnu naknadu, koja se izračunava na konačnu vrijednost postignutu u aukcijskom nadmetanju,. Njihovi članovi su i obični građani ali, i poduzetnici jer, kroz portal ‘aukcija’ moguće je tržištu ponuditi od skija, bicikla ili nekog drugog osobnog predmeta koji više ne treba vlasniku do robnih zaliha iz pojedine proizvodnje koje često znaju opteretiti poslovanje nekog obrta, odnosno pravne osobe, ističe Lebinc. Cilj njega i njegovih partnera je, kaže, ostati lider hrvatskog tržišta među internetskim portalima sličnih sadržaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu