Boško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu. Na toj poziciji Boško Beban bit će odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois.
Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško Beban započeo je 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen. Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.<p style=”margin: 7px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-size: 14px; vertical-align: baseline; background: #ffffff; line-height: 21px; color: #444444; font-family: arial;”>Što možemo učiniti kako bi spriječili da virus ostane predugo među nama? I ako se pojavi kao sezonski, kako možemo osigurati da u javnosti ne bude ovog nevjerojatnog straha, blokiranja kretanja, blokiranja ekonomije? To su sve veoma ozbiljne posljedice našeg straha i nerazumijevanja ili nedostatka znanja.</p>
<p style=”margin: 7px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-size: 14px; vertical-align: baseline; background: #ffffff; line-height: 21px; color: #444444; font-family: arial;”>Kako možemo, što možemo učiniti da napravimo određena predviđanja na temelju povijesnog znanja ponašanja SARS-1 i MERS-a… koji su se samo pojavili i nestali vrlo brzo?</p>
Uključite se u raspravu