Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Boško Beban postao Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu

Autor: Poslovni.hr
28. travanj 2015. u 14:34
Podijeli članak —
Foto: PR

Na toj poziciji Boško Beban bit će odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois.

Boško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu. Na toj poziciji Boško Beban bit će odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško Beban započeo je 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen. Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate.

Boško Beban imenovan je Corona Brand Managerom Molson Coorsa za Europu. Na toj poziciji Boško Beban bit će odgovoran za strateško planiranje i razvoj premium brenda Corona kao i za ostale Anheuser-Busch InBev (ABI) brendove u zemljama Molson Coors Europe. Isto tako, bit će izravno uključen u projekte vezane uz ABI brendove Beck’s i Stellu Artois.

Karijeru u Zagrebačkoj pivovari Boško Beban započeo je 2006. godine na poziciji procesnog inženjera u održavanju, a nakon dvije godine prelazi u marketing, gdje je obnašao funkcije brand i trade marketing managera za premium brendove i kasnije Staropramen. Sudjelujući u brojnim uspješnim projektima stekao je bogato radno i marketinško iskustvo. Karijeru nastavlja kao brand manager za Ožujsko pivo, gdje je također postigao izvrsne rezultate.

Boško Beban na novoj poziciji odgovarat će izravno Andrásu Tripolszkyju, Senior Brand Manageru za ABI brendove. 

Autor: Poslovni.hr
28. travanj 2015. u 14:34
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

<p style=”margin: 7px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-size: 14px; vertical-align: baseline; background: #ffffff; line-height: 21px; color: #444444; font-family: arial;”>Što možemo učiniti kako bi spriječili da virus ostane predugo među nama? I ako se pojavi kao sezonski, kako možemo osigurati da u javnosti ne bude ovog nevjerojatnog straha, blokiranja kretanja, blokiranja ekonomije? To su sve veoma ozbiljne posljedice našeg straha i nerazumijevanja ili nedostatka znanja.</p>
<p style=”margin: 7px 0px 15px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; font-size: 14px; vertical-align: baseline; background: #ffffff; line-height: 21px; color: #444444; font-family: arial;”>Kako možemo, što možemo učiniti da napravimo određena predviđanja na temelju povijesnog znanja ponašanja SARS-1 i MERS-a… koji su se samo pojavili i nestali vrlo brzo?</p>

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close