Preživjeti marketing u Hrvatskoj: Marketing poslije krize?

Autor: Poslovni.hr , 26. veljača 2016. u 09:25
Fotolia

NOVI TERMIN!

Bez obzira što trvtke nisu spremne za korjenito drugačiji pristup poslu, pred direktore marketinga i njihove odjele stavljaju se visoki ciljevi.

 Kako krenuti dalje nakon krize? Kako dalje kada znamo da je inovacija jedini pravi pokretač posla, a za nju nema niti vremena niti sredstava?

Seminari u okviru programa «Preživjeti marketing u Hrvatskoj» osmišljeni su s ciljem osnaživanja vas marketingaša i komunikacijskih stručnjaka koji ponajviše osjećate posljedice krize.

Kroz primjere iz prakse predavač će vas dubinski upoznati s 4 najčešća problema u marketingu danas.

Naučit ćete evaluirati situaciju, formirati strategiju i taktike u situacijama kada je pred vas postavljen «nemogući cilj». 

Program

1. UVOD U PROBLEMATIKU

10:00 – 11:30 Nova pravila igre

  • «Sve je u proizvodu»
  • «Planiranje je za idiote»
  • «Danas prestajem sanjati»
  • «Pa valjda mi najbolje znamo tko su ti ljudi»

2. NOVOTARIJE?

11:30 – 12:00 Lajkovi su skupi

  • Content marketing u teoriji i praksi
  • Facebook je umro! Živio Facebook!

3. RJEŠENJA IZVANA

13:00 – 14:30 Što radi Amerika, a što svijet?

  • Case studies uspješnih marketinških kampanja
  • Što možemo naučiti od drugih kontinenata?

4. RADIONICA

14:30 – 16:00 Za 10,000 EUR

  • Postavljanje ciljeva kampanje
  • Egzekucija u situaciji s minimalnim budžetom
  • Kako napraviti koristan izvještaj

Kojoj publici je seminar namijenjen?

Direktorima maketinga, marketinškim menadžerima, brend menadžerima, asistentima u marketingu, account directorima, account managerima, account executiveima, account assistantima

Teme seminara

U prvom dijelu seminara naučit ćemo razloge koji stoje iza krivih stavova pojedinaca i tvrtki o tome što je kupcu – onoj kritičnoj osobi u poslu – najbitnije. Osvijestit ćemo probleme, ali se s njima upoznati na način da se protiv njih možemo argumentirano obraniti. 

Drugi dio bavi se svima poznatim temama «content» marketinga i analizom prednosti i svih zamki koje nosi. Naučit ćemo kako raditi taj, uvjetno rečeno «novi» oblik marketinga koji često uz sebe veže angažman na društvenim mrežama.

U pretposljednjem dijelu seminara vidjet ćemo i polemizirati slučajeve 4 uspješne kampanje u Americi, Aziji i Africi koje koriste nove medijske pristupe potrošaču. Diskutirat ćemo o 3 važna elementa koja moramo zapamtiti i odmah početi primjenjivati u praksi.

Na kraju ćemo se upustiti u planiranje, praktični primjer, postavljanje ciljeva i izvedbu kampanje od 10,000 EUR koja mora biti uspješna. Naučit ćemo je izvesti, ali i «počistiti» nakon nje.

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

Predavač Karlo Stojčević direktor je i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint (Styria). Tijekom petnaestogodišnje karijere u prodaji, marketingu i tržišnim komunikacijama radio je kao licencirani broker, menadžer prodaje, direktor marketinga u Reliance Capital Inc (Kalifornija, SAD). Regionalni direktor strateškog planiranja u internacionalnoj kreativnoj agenciji Publicis na brandovima Heineken, Nestle, Renault (Hrvatska, Adriatic). business leader u internacionalnim kreativnim agencijama Leo Burnett i Saatchi&Saatchi na brandovima Samsung, Procter&Gamble, T-hrvatski telekom, Bonbon, WWF (Hrvatska, BiH). Ekspert je u content marketingu, transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju, izradi brand komunikacijskih platformi te diferencirajućih kreativnih taktika.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali i potvrda o sudjelovanju.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 4. svibnja 2016.  Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 4. svibnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Ovdje možete preuzeti u PDF. formatu poziv, program i PRIJAVNICU

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Iskustva polaznika

Seminar: Marketing – Šmarketing (Brand, budžet, primjeri, uspješnost kampanje)

Predavač: Karlo Stojčević

  • "Seminar mi je otvorio oči u pristupu problema u procesu stvaranje i posebice održavanja brenda."
  • "Pohvala karizmatičnom predavaču i konkretnim primjerima."
  • "Odlično za ljude koji se do sad nisu susretali sa marketingom."
  • "Najbolji dio su primjeri i interakcija predavača i polaznika."
  • "Dinamičan trening, predavač je odličan."

Komentirajte prvi

New Report

Close