Leadership – Efektivno upravljanje biznisom

Autor: Poslovni.hr , 15. studeni 2016. u 15:11
Foto: Fotolia

„Efektivnost znači raditi prave stvari u pravo vrijeme“

Postoji li veće zadovoljstvo od uspješno odrađenog posla?  Tada se čini da je sve moguće. Taj tren se zaboravljaju sve nesuglasice i svi pogrešni potezi bilo koga. I svi sudionici takvog poslovnog događaja osjećaju isto, svak na svojoj razini. Ponos, pripadnost zajedništvo, zadovoljstvo. Razlog tome je doprinos ostvarenom cilju. Bio on mali ili značajan.  A ako je uspješno naplaćen…zadovoljstvo je tim veće.

Kome je trening namijenjen: Voditeljima i vlasnicima biznisa za razvoj upravljačkih i menadžerskih kompetencija.

Cilj edukacije je efektivno upravljanje biznisom.

Teme su:

  • Poslovno planiranje
  • Analiza procesa
  • Odgovornosti
  • Delegiranje
  • Zadavanje zadataka
  • Poslovno komuniciranje
  • Efikasnost biznisa

Kompetencije koje se razvijaju:

  • Upravljačke kompetencije
  • Menadžerske kompetencije

Kompetencije su skup znanja i vještina. Odgovornije radno mjesto traži veće kompetencije. Vaše kompetencije su najzahtjevnije. Razvijati ćemo vaše upravljačke i menadžerske kompetencije. Stvorit ćemo pretpostavke da ostvarite svoj osobni ultimativni cilj!

Do cilja edukacije ćemo doći kroz niz znanstvenih i iskustvenih spoznaja u ljudskom ponašanju, mozgu i percepciji stvarnosti.  Sve to ćemo obuhvatiti konkretnim vježbama i konkretnim poslovnim situacijama.

PROGRAM 

09.00 – 11.00 1. Uzroci nerazumijevanja i nesporazuma ("glava zaposlenika"):

  • Kako se moj nalog (zadatak) mijenja?
  • Kojom brzinom se moj nalog mijenja?
  • Zašto je tome tako?
  • Identifikacija uzroka i točki nesporazuma.

11.00-11.30 Pauza

11.30-13.00 Promišljanje (s kim i kako)

  • Planiranje biznisa
  • Analiza poslovnih procesa i zadataka
  • Kako i za koga kreirati poslovni zadatak?
  • Delegiranje zadataka (odgovornosti)
  • Kontrola realiziranog
  • Analiza i ispravljanje grešaka

13.00-14.00 Ručak

14.00-16.00 Akcija

  • Što želim?
  • Metoda diferencijacije zaposlenika
  • Ključne "osobnosti"
  • Upravljanje biznisom kroz upravljanje zaposlenicima
  • Prilagođavanje poruka prema diferencijaciji
  • Mjerenje rezultata i prilagodba novim okolnostima

16.00-16:15 Zaključak i pitanja polaznika

O predavaču: Goran Vodopija je jedan od vodećih stručnjaka za „Business Coaching“ na ovim prostorima…tako kažu. Ono što ja imam reći za sebe je da sam zaista strastven u potrazi za idealnim poslovnim odnosima i aktivnostima. Iako sam duboko svjestan da ideal ne postoji. Ako me je život ičemu naučio to je da ljudi nose posao, da ljudi rade za ljude i sa ljudima. Živim po paroli neimenovanog graditelja seoskih cesta iz 1960-tih a koju mi je prenio i usadio punac: „U životu imaš samo dva izbora, HOĆU i NEĆU! Ostalo su ukrasi i opravdanja!“ www.goranvodopija.eu

Mjesto i vrijeme održavanja treninga: 30. studenog 2016., s početkom u 9.00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6h/1

Kolika je cijena kotizacije?

Za rane prijave i uplate do 16.studenog 2016. cijena kotizacije iznosi 1.000 + PDV.  Puna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.  U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar, ručak i osvježenje u pauzama i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 28.studenog 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 29.studenog 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Prijavnicu možete preuzeti OVDJE

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 

Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Komentirajte prvi

New Report

Close