Investicije, planiranje i realizacija materijalnih i nematerijalnih ulaganja

Autor: Poslovni.hr , 21. siječanj 2016. u 09:41
Fotolia

U  „vrijeme bogatstva informacijama a siromaštva idejama“ oni koji znaju, mogu i hoće ulagati u realizaciju pravih ideja, pobjeđuju !  

7. travnja 2016. s početkom u 9:00 sati, u Zagrebu, Oreškovićeva 6H/1

Promatrajući intenzitet i kontinuitet promjena koje se odvijaju u globalnom okruženju, može se reći da sve što je još jučer bila imaginacija već danas je postala stvarnost. U takvim uvjetima, isključivo reaktivno fokusiranje na kratkoročne probitke i samo „gašenje vatre“, dovodi do značajnih grešaka koje se pretvaraju u teško rješive strukturne probleme. Od pojedinaca i organizacija zahtjeva se da u svrhu dugoročnog i održivog razvoja potvrđuju i unaprjeđuju  vrijednost intelektualnog kapitala, prvenstveno kroz inovativnost, sposobnost da se potencijalni problem ili katastrofa pretvori u uspjeh.

Poticanje inovativnosti jedna od važnih zadaća svih organizacijskih oblika, a može se koncipirati kao proces u kojem su ulaganja posljedica prikupljanja informacija, procjene rizika i prepoznavanje prigoda. Kod ulaganja može se ponekad raditi o eksperimentiranju ili ponavljanju i recikliranju pogrešaka uz male promjene, nečega što u prvom pokušaju nije dalo očekivane efekte. „Pokušali smo to već ranije“ opravdano se smatra jednom od glupljih često izrečenih izjava. Uspješnost  nekih ulaganja ovisna o je o razini strpljivosti, kada se tek uz težak rad, žrtvovanje i odricanje ostvare povratni pozitivni efekti svega uloženoga.

Dobra ulaganja proizlaze iz dovoljno izdvojenog  vremena i resursa u traženju odgovora na pitanja: „što smo danas, što želimo biti sutra, na koji način želimo to postići“. To je klasičan set pitanja koji se postavlja u pragmi strateškog menadžmenta i imaju univerzalnu vrijednost. Ako se ta pitanja pri planiranju strategija i uvođenju promjena, preskaču ili se na njih pokušavaju brzopleto dobiti kakvi-takvi odgovori, bez postizanja organizacijskog konsenzusa, između ostalog izostaje i kvaliteta ulaganja. 

Kome je seminar namijenjen:

  • poduzetnicima
  • menadžerima
  • specijalistima za kontroling, planerima i analitičarima
  • ljudima zaduženim za djelovanje na tržištu, razvoj i upravljanje suradnjom s dionicima

Kratki sadržaj i ciljevi seminara:

Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa procesom planiranja i realizacije ulaganja:

  • klasifikacija ulaganja (zamjena, proširenja, ostalo)
  • analiza i procjena investicijskih projekata (povećanje vrijednosti organizacije, racionalizacija u skladu s vanjskim i unutarnjim ograničenjima)
  • strukturiranje proračuna ulaganja
  • procjena rizika, barijera, nivoa originalnost, konkurencije
  • kontrola provedbe usvojenih investicijskih projekata 

PROGRAM

8:45 – 9:00 Registracija sudionika

9:00 – 10:30

  • uvod (analiza trendova globalne i lokalne ekonomije)
  • metode za odabir ulaganja (strateški panel i konkurentski čimbenici, povezivanje strateških namjera, strategija i ulaganja)
  • procjena tržišnih mogućnosti
  • financijski elementi ulaganja

10:30 – 10:45 Pauza

10:45 – 12:30

  • metode ocjenjivanja ulaganja (statička, dinamička)
  • statička ocjena ulaganja
  • rentabilnost, likvidnost, razdoblje povrata, neto sadašnja vrijednost, interna stopa rentabilnosti

12:30 – 13:30 Pauza

13:30 – 16:00

  • procjena rizika ulaganja, izbor metoda i uključivanje rizika
  • utvrđivanje troška kapitala
  • praktični problemi i specifičnosti u procjeni ulaganja

 

O predavaču

Nikola Nikšić, savjetnik za menadžment (CMC) licenciran pri ICMCI (The International Council of Management Consulting Institutes), ovlašteni procijenitelj poslovne izvrsnosti pri EFQM (European Foundation for Quality Management) i ovlašteni računovođa.

Od ukupno 35 godine radnog staža u zemlji i inozemstvu, 25 godine je radio na pozicijama menadžera za upravljanje strategijom, financijama i računovodstvom te kontrolingom. Od toga 6 godina u inozemstvu na međunarodnim projektima a 12 godina kao menadžer u hrvatskim poduzećima – članicama međunarodnih grupacija. Od 1992. kao osnivač poduzeća Konter bavi se poslovima menadžerskog savjetovanja, uslugama iz područja organizacije i ekonomike poslovanja te poslovnom edukacijom (više od 200 otvorenih i in-house seminara i radionica).

Dobitnik je nagrade Primus 2012., za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj za područje strateškog menadžmenta i organizacijskog razvoja.

Kao gost predavač povremeno održava predavanja na teme iz ekonomike poslovanja na Vern-u, Financijskom klubu pri EFZG, specijalističkom studiju kontrolinga na EFRI, Visokom učilištu Požega. Član je udruga Hrvatski računovođa, Udruga hrvatskih kontrolera, Hrvatske udruge poslovnih savjetnika te član Društva za organizacijsko učenje Hrvatske. Redovito sudjeluje u projektima koji mjere i potiču razvoj poduzetništva, a u tiskanim i virtualnim poslovnim medijima objavljuje članke s analizama i osvrtima na gospodarske aktualnosti.

Kolika je cijena kotizacije?

Puna cijena kotizacije iznosi 1.250,00 kn + PDV. U slučaju rane prijave i uplate do 21. ožujka cijena kotizacije iznosi 1.000,00 + PDV.  U cijenu seminara su uključeni svi radni materijali potrebni za seminar.

Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj – Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Ovdje možete preuzeti PRIJAVNICU za seminar. 

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 5. travnja 2016. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 5. travnja 2016. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 009, 6326 085
Mob: + 385 91 6400 832, +385 91 6300 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close