Svinaweb je digitalna agencija koja svojim inovativnim rješenjima na području izrade web stranica i internet marketing strategija želi staviti sva poduzeća u Hrvatskoj na web, a 2009. osnovali su je dvojica prijatelja još od osnovne škole, Hrvoje Gašparić i Davor Debrecin. Danas ključni tim čini i Bruno Filipović, također prijatelj od ranih dana. Davor Debrecin nam je kazao kako nisu imali previše prepreka pri pokretanju biznisa. "Počeli smo mišjim koracima, od početka gradili pozitivnu atmosferu gdje se aktivno radilo na tome da napravimo što 'jeftinije' greške, naučimo te krenemo dalje opremljeni novim znanjem", kaže.
Svoj posao su započeli u vrijeme krize, što je imalo svojih negativnih, ali i pozitivnih strana. "Otkad smo počeli poslujemo u krizi tako da na sreću ili nažalost ne znamo kako je to imati biznis kada krize nema. No uvjeti u kojima smo stvarali Svinaweb su bili teški, ali su nas natjerali da budemo iznimno inovativni u svakom dijelu našeg poslovanja. To je upravo ono što nas čini drugačijima od svih ostalih i ako je kriza to potaknula, onda bismo mogli reći da je sada najbolje vrijeme za pokrenuti posao. A jednom kada kriza prođe bit ćete spremni iskoristiti svaku priliku bolje nego netko tko tek tada počinje", ističe Debrecin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Zbog ovakvih lakomislenih stavova u poslovanju nam i pada BDP već godinama
Uključite se u raspravu