Tko bi rekao da biznis iznajmljivanja plovila, u globalnim okvirima vrijedan oko 33 milijarde eura, najvećim dijelom još uvijek počiva na staromodnom, offline modelu poslovanja koji je spor, netransparentan i nepoticajan za poduzetnike, zbog čega ne postiže svoj potencijal. Više od 90 posto svjetskog čarter tržišta još uvijek je offline, čarteraši se drže uvijek istog potrošačkog segmenta od 35 do 55 godine, a njihovi se gosti oslanjaju na uvijek istu agenciju ili čarter kompaniju da bi unajmili plovilo.
I tu je pred tri godine uletio Zizoo, ekipa mladih poduzetnika s različitim adresama, od Beča do Zagreba i Španjolske, kombinacija programera, financijaša i inženjera koja je osmislila i razvila startup Zizoo, prvu i još uvijek najsnažniju online platformu za iznajmljivanje plovila koja danas radi na čak 30 tržišta. Ideja je bila spojiti ponudu s potražnjom, učiniti "boat holiday" pristupačnijim širokim skupinama gostiju, uz istodobno povećavanje prihoda čarterašima. O projektu i budućim planovima Zizoo-a koji je nedavno najavio otvaranje zagrebačkog ureda razgovarali smo sa Sinanom Mašovićem, suosnivačem tvrtke koji je u Zizoo prenio znanja i iskustva u financijama koja je prikupio radeći u Raiffeisen banci i Agrokoru a potom u jednom fondu u Beču.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu