U srijedu je u prostorima Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) predstavljen projekt Mjesec kreativnih i kulturnih industrija koji će u razdoblju od 16. svibnja do 21. lipnja 2016. pod jednim identitetom objediniti mnogobrojna kulturna događanja u Zagrebu – izložbe, predstave, koncerte, ples, projekcije. Glavni su pokretači manifestacije Hrvatski klaster konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija (HKKKKI) koji okuplja 93 članice, HUP, Turistička zajednica Grada Zagreba, Adria media Zagreb i Creative industries Styria, uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u RH i Grad Zagreb.
Kako ističu organizatori, osnovni cilj ovog projekta je osigurati veću vidljivost i razumijevanje važnosti sektora kreativnih i kulturnih industrija za razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Još jedan od ciljeva je da Mjesec kreativnih i kulturnih industrija postane višegodišnje tradicionalno događanje koje stavlja Hrvatsku na mapu Europe u segmentu kreativnog i kulturnog proizvoda. Naravno, važan cilj je i razvoj izvoznog potencijala kreativnih i kulturnih industrija kao i razvoj turističkog potencijala baziranog na kulturi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu