U zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade novu hrvatska votku Akvinta predstavio je rusko-američki Splićanin Dmitrij Željeznjak, vlasnik tvrtke Adriatic Distillers, koja je u partnerskom odnosu s tvrtkom Imota d.d. u čijem se pogonu i puni votka. “Ljudi različitih profesija ujedinili su se u ideji stvaranja najbolje votke u Europi, a vjerojatno i u svijetu. Na projektu smo proveli više od tri godine rada, uložili više od 10 milijuna eura i pritom se zaljubili u ovu prekrasnu zemlju”, rekao je Željeznjak. Plan je pozicionirati Akvintu kao prvu hrvatsku premium votku čija će cijena iznositi između 17-20 eura po boci. Planira se Akvintu plasirati na tržišta središnje i južne Europe, a ciljani je udio na tom tržištu do 2008. od 3,5 do 10 dosto, s ukupnom godišnjom prodajom preko 200.000 sanduka.
U zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade novu hrvatska votku Akvinta predstavio je rusko-američki Splićanin Dmitrij Željeznjak, vlasnik tvrtke Adriatic Distillers, koja je u partnerskom odnosu s tvrtkom Imota d.d. u čijem se pogonu i puni votka. “Ljudi različitih profesija ujedinili su se u ideji stvaranja najbolje votke u Europi, a vjerojatno i u svijetu. Na projektu smo proveli više od tri godine rada, uložili više od 10 milijuna eura i pritom se zaljubili u ovu prekrasnu zemlju”, rekao je Željeznjak. Plan je pozicionirati Akvintu kao prvu hrvatsku premium votku čija će cijena iznositi između 17-20 eura po boci. Planira se Akvintu plasirati na tržišta središnje i južne Europe, a ciljani je udio na tom tržištu do 2008. od 3,5 do 10 dosto, s ukupnom godišnjom prodajom preko 200.000 sanduka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu