Kažu da je jedan od najvećih strahova ljudi upravo strah od javnog nastupa. Izlaskom na scenu svjetla se okreću prema vama, stojite sami na pozornici, a publika je u mraku i čeka da čuje vašu poruku… I dok ovakva iskustva doživljavamo osobnima i jako emotivnima, istina je da javni nastup svaki dan imamo upravo putem novih medija. Ove platforme proteklih godina postale su pozornice izražavanja stavova, širenja poruke, ostvarivanja dosega, povezivanja i komuniciranja. No, imate li tremu svaki put kada šaljete poruku, objavu ili status putem novih medija?
Jedna od čovjekovih karakteristika (možda čak i prokletstava) je potreba da nas svi vole i da se svima sviđamo. Naravno, javit će se oni kojima to nije važno i koji se ne obaziru na loše komentare, dislikeove i kritiku – uistinu, zavidim im na vlastitom spinu i samopouzdanju, no činjenica je da ljudska priroda traži prihvaćanje, sviđanje i oduševljenje. Novi mediji daju nam upravo platformu da projiciramo svoje posebnosti, svoje talente i svoju svakodnevicu, a likeovi nam daju to praćenje sviđanja i prihvaćanja koje nam svima treba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu