Treći festival kreativnoga komuniciranja “Sudnji dan” održat će se 21. 12. u 21 sat i 12 minuta u Zagrebu.
Na festivalu će 212 priznatih stručnjaka tržišnoga komuniciranja autorima u 12 kategorija dodijeliti ordene “Sudnjeg dana”. Ovogodišnji vizualni identitet potpisuje priznati kreativni studio Šesnić&Turković, koji je osmislio vizualni identitet: “Ovo je jedan od najpozitivnijih festivala jer nema kotizacije za radove i ne ovisi se o ukusu peteročlanog žirija, nego radovima sudi dvjestotinjak ljudi.” Pravila i kategorije “Sudnjeg dana” ostaju iste, a kreativci se u miru mogu pripremiti za festival jer prijave teku od 1. listopada, čime će festival biti presjek gotovo cjelogodišnje kreativne industrije u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu